به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بارها در گزارشهای خبری به این معضل پرداخته شده است که رانندگان وسایل نقلیه سنگین به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات مشتریان و بارها، ساعتها و بلکه روزهای متعددی را بدون کار از دست میدهند و در انتظار کسب اطلاعات از بارها یا شرکت های باربری، منتظر میمانند.
"شرکت دادهپردازان هومان کاوش" از اپلیکیشنی به نام "زینگ" رونمایی کرده است که شرکتها، انبارداران، ترخیصکاران گمرک، معدنداران و حتی افراد عادی از قبیل کشاورزان و باغداران و مردم عادی نیز در سراسر کشور میتوانند از طریق آن، بهصورت آنلاین، درخواست خود را برای اعزام کامیون و تریلی، ثبت کنند.
به گفته مسؤولان این شرکت، اپلیکیشن "زینگ" با پشتوانه یک سال تحقیق و بررسی در زمینه حملونقل داخلی ایران، بهگونهای طراحی شده است که بدون دخالت در فرایندهای رایج و قانونی باربری بینشهری، باعث تسهیل دسترسی رانندگان و سفارشدهندگان بار به یکدیگر میشود.
از ویژگیهای قابل توجه این اپلیکیشن، میتوان به قابلیت برگزاری مناقصه بین رانندگان، صدور بارنامه و بیمهنامه قانونی در سراسر کشور با همکاری با بیش از 450 شرکت رسمی باربری، امکان رصد کردن بار بر روی نقشه و اطلاع از مراحل تحویل بار، سازگاری با سامانههای قیمتهای مصوب و سامانه نوبتدهی در بنادر و گمرکها، پشتیبانی فنی تماموقت در مرکز مجهز پاسخگویی تلفنی و از همه مهمتر، حذف پورسانتهای غیر متعارف در حمل و نقل اشاره کرد.
این اپلیکیشن، هماکنون فعالیت خود را با عضویت هفت هزار و 500 راننده و هزار و 200 سفارشدهنده عمده در سراسر کشور آغاز کرده است و پیش بینی میشود با تأثیر مثبتی که در صرفهجویی زمان برای رانندگان و همچنین اقتصادیشدن هزینههای حملونقل هم برای مشتریان و هم برای رانندگان دارد، رشد چشمگیری داشته باشد.
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر از جزئیات کار با این اپلیکیشن و دریافت آن میتوانند با مراجعه به نشانی http://zingapp.ir یا کانال https://t.me/zingapp در فضای مجازی یا جستوجو در بازار، اقدام به نصب و استفاده از آن نمایند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]