سقوط مرگبار تراکتور به ته دره در پلدختر سه نفر را به کام مرگ فرستاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: دقایقی پیش یک دستگاه تراکتور در جاده چولهول به افرینه از توابع معمولان به ته دره سقوط کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر , اظهار داشت: دقایقی پیش یک دستگاه تراکتور در جاده چولهول به افرینه از توابع معمولان به ته دره سقوط کرد.,

 

,

وی بیان کرد: در این حادثه محمد حق نیا 22 ساله فرزند اسماعیل، شاهی طلا عالی پور  70ساله فرزند غلام علی و حامد پاپی نژاد 20 ساله فرزندپاپی کرم در دم جان باختند.

,

 

,

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به علت این واژگونی بیان کرد:متاسفانه به دلیل عدم مهارت راننده در کنترل تراکتور وعدم توجه به جلو این حادثه رخ داده است.

,

 

,

سرهنگ عبدالوند با بیان اینکه اورژانس 115درمحل حاضر شدند افزود: جنازه های این حادثه به بیمارستان امام(ره) انتقال پیدا کرده اند.

,

 

,

فرمانده انتظامی پلدختر با توصیه نسبت به روستاییان یادآورشد: .باتوجه به اینکه برخی از جاده های روستایی تابلوهای راهنمایی رانندگی نصب نشده  نیاز است که  رانندگان قوانین را رعایت کنند.

, فرمانده انتظامی پلدختر با توصیه نسبت به روستاییان یادآورشد: .باتوجه به اینکه برخی از جاده های روستایی تابلوهای راهنمایی رانندگی نصب نشده  نیاز است که  رانندگان قوانین را رعایت کنند.,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی پلدختر از فوت سه نفر در اثر سقوط تراکتور در جاده روستایی این شهرستان خبرداد.