امروزه به نقش زنان در دفاع مقدس توجه نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علیرضا دلبریان شب گذشته در یادواره شهدای شهر کندر و مراسم اربعین شهدای گمنام این شهر اظهار داشت: بانوان نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشتند و امروز نیز به‌عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی محسوب می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه تمام یادواره‌ها و مراسمات مذهبی و... برای رسیدن و بندگی به خدا برگزار می‌شود و شهدا پله‌هایی هستند که ما را به خدا نزدیک می‌کنند، خاطرنشان کرد: معنویت و دین‌داری و تذهیب نفس شهدا بود که آن‌ها را به این درجه والا رساند و یادواره شهدا برای نشان دادن راه شهدا است.

,

 

,

, , ,

امروزه به نقش زنان در دفاع مقدس توجه نشده است

, امروزه به نقش زنان در دفاع مقدس توجه نشده است,

دلبریان با تأکید بر اینکه امروزه نقش زن در هشت سال دفاع مقدس موردتوجه قرار نگرفته است، تصریح کرد: اگر در جبهه رزمی دیروز خواهران در خط مقدم نبودند ولی صبر و تحمل مادران و بانوان باعث ایستادگی شهدا در جبهه‌ها می‌شد.

,

 

,

وی بابیان اینکه دشمن امروزه خانواده‌ها را هدف قرار داده است، اذعان کرد: شهدا در شرایط سخت آب و هوایی ایستادگی کردند و این روحیه ایستادگی را خانواده به شهدا دادند و مطمئناً خانواده در اسلام نقش به سزایی دارد.

,

 

,

قدرشناسی از شهدا، ادامه راه آن‌ها است

, قدرشناسی از شهدا، ادامه راه آن‌ها است,

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه جنگ ما مقاومت در شرایط بسیار سخت بود، عنوان کرد: امروزه جنگ را به فراموشی سپرده‌اند، راه شهدا را نباید فراموش کنیم.

,

 

,

وی بابیان اینکه شهدا انسان‌های ویژه‌ای بودند که با تمرین و ممارست خود را به این درجه رساندند، تأکید کرد: نمک‌شناسی و قدرشناسی شهیدان این است که راه آن‌ها را ادامه دهیم و این راه ساده زیستی، دوری از تجمل‌گرایی و اطاعت محض از ولایت‌فقیه است.

,

 

,

, , ,

دشمن تفکر معنوی جوانان ما را هدف گرفته است

, دشمن تفکر معنوی جوانان ما را هدف گرفته است,

دلبریان در ادامه با تأکید بر اینکه اگر شهدا و جوانان دیروز به جبهه‌ها نمی‌رفتند مطمئناً امروز از عراق، سوریه، افغانستان و ... وضعیت به‌مراتب بدتری داشتیم، بیان کرد: امروزه بر همه ثابت شد که اگر جوانان به سوریه نمی‌رفتند دشمن در مرزهای ایران بود.

,

 

,

وی بابیان اینکه امروز دشمن تفکر جوانان ما را هدف قرار داده است، ابراز کرد: معنویت مردم و معجزات الهی در دفاع مقدس باعث پیروزی رزمندگان شد درصورتی‌که امکانات و تجهیزات دشمن بسیار بیشتر از ایران بود.

,

 

,

جوانانی نظیر شهید حججی فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس را در سوریه زنده کردند

, جوانانی نظیر شهید حججی فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس را در سوریه زنده کردند,

این روای دفاع مقدس بابیان اینکه تمام عملیاتی که در زمان بنی‌صدر انجام گرفت شکست خورد چون به جوانان اعتماد نداشت، اظهار کرد: امروزه یک تفکری باعث عدم به‌کارگیری جوانان در پست‌های مختلف می‌شود چون جوانان آزادی‌خواه و ظلم‌ستیز هستند و اهل تعامل و تبادل نیستند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه جنگ هشت‌ساله را جوانان پیش بردند، تصریح کرد: امروزه نیز جوانانی امسال شهید حججی ایران، اسلام، فرهنگ عاشورا و تاریخ هشت سال دفاع مقدس را در سوریه زنده کردند.

,

 

,

, , ,

برخی خواص زمان جنگ با شلیک یک گلوله از کشور فرار کردند

, برخی خواص زمان جنگ با شلیک یک گلوله از کشور فرار کردند,

دلبریان در ادامه بابیان اینکه فکر، ایمان، اعتقادات و باورهای الهی رزمندگان بود که آن‌ها را به جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس کشاند و در برابر دشمن ایستادگی کرد، گفت: دشمن با اسلحه و مهمات نتوانست مقابل جوانان ایرانی مقاومت کند و امروزه به دنبال این است که آرمان‌ها، ارزش‌ها و باورهای جوانان را با استفاده از فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها تضعیف کند.

,

 

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروزه خواص جامعه جوانان را به بیراهه می‌برند جوانان باید راه شهدا را ادامه دهند، خاطرنشان کرد: برخی خواص کشورهای اروپایی و آمریکایی با تمام امکانات رها کردند و به جبهه‌ها رفتند و شهید شدند و برخی خواص با یک شلیک گلوله ترسیدند و به بهانه تحصیل به خارج از کشور رفتند و امروزه همان ترسوها مدعی ولایتمداری در کشور شده است.

,

انتهای پیام/

]
راوی دفاع مقدس با تأکید بر اینکه امروزه نقش زن در هشت سال دفاع مقدس موردتوجه قرار نگرفته است، گفت: اگر در جبهه رزمی دیروز خواهران در خط مقدم نبودند ولی صبر و تحمل مادران و بانوان باعث ایستادگی شهدا در جبهه‌ها می‌شد.