محسن رضایی: دیپلماسی دفع شر، برای مردم نان نمی‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرامون سیاست های خصمانه آمریکا در تهدید و تطمیع شرکت ها و سازمان های خارجی در همکاری نکردن با ایران و مانع تراشی بر سر راه ورود سرمایه گذاری خارجی به کشورمان یادداشتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن کامل یادداشت رضایی به شرح زیر است:

,

بسیاری از طرف های تجاری خارجی در ملاقات هایشان با مسؤولان، صنعتگران و بازرگانان ایرانی به این نکته اشاره کرده اند که آمریکا با اعمال فشار، مانع از سرمایه گذاری و تجارت آنها در ایران می شود.

,

اکنون دیگر تحریم های نظامی، هدفمند و فلج کننده به تحریم های سایه بدل شده اند که با صحنه گردانی آمریکا و نقش آفرینی منفی عربستان علیه ملت ایران اعمال می شود. هرچند این برای ما موفقیت و برای دشمن شکست به حساب می آید ، ولی امید بستن به آن درحل مشکلات اقتصادی بی فایده است.

,

دیپلماسی دفع شر، برای مردم نان نمی شود؛ بلکه همت مسؤولان در ایجاد اشتغال ومبارزه بافساد است که نان را به سفره ها خواهد آورد. باور به جوانان و توانمندی های مردم مسلمان، مقاوم و صبور ایران تحولات بزرگ اقتصادی را رقم خواهد زد.

]
در بخشی از یادداشت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است که دیپلماسی دفع شر، برای مردم نان نمی شود؛ بلکه همت مسؤولان در ایجاد اشتغال و مبارزه بافساد است که نان را به سفره ها خواهد آورد.