بخش شاهرود شهرستان خلخال صاحب کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، مدیر کل کانون های فکری و پرورشی استان اردبیل به مناسبت روز جهانی کودک در بازدید از مرکز فرهنگی خلخال، گفت: کانون های فکری و پرورشی جنوب استان اردبیل تقویت می شوند و بخش شاهرود خلخال صاحب کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

هاجر جمادیه  از  اختصاص پرده سینما به کانون فکری و پرورشی شهرستان خلخال و شهرستان کوثر و بخش خورش رستم خبر داد وگفت: دراینده ای نزدیک بخش شاهرود خلخال نیز به خاطر علاقمندی مردم و کودکان این بخش به فعالیت های فرهنگی و پرورشی دارای کانون پرورشی و فکری مستقل خواهد شد.

,

هاجر جمادیه با اشاره به فعالیت های شایسته کانون پرورشی فکری کودکان خلخال از ساخت انمیشن های کودک و نوجوان دراین کانون با حمایت کانون پرورشی فکری استان اردبیل خبر داد و از زحمات مسئولین شهرستان در توجه به فعالیت های فرهنگی شهرستان خلخال تقدیر کرد.

,

در این مراسم با حضور فرماندار خلخال و مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان خلخال و بیش از 200 کودک و نوجوانان از مدارس خلخال جشنواره نقاشی فرهنگ ترافیکی برگزار و کودکان با موضوع ترافیک و عبور ومرور به نقاشی پرداختند.

,

همچنین فرماندار خلخال در بازدید از محل گود قصه گویی کانون ، سالن همایشات کانون پرورشی فکری و کانون زبان این مرکز بازدید و یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی و نوجوانانی را امری مهم برای آینده دانش آموزان در کنار تعمیق فرهنگ وادب و فارسی عنوان نمود.

,

همچنین در این مراسم با هدف یاددهی فرهنگی ترافیکی با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی ناجا آموزش های لازم به کودکان حاضر داده شد و بسته های فرهنگی نیروی انتظامی در هفته گرامیداشت نا جا بین دانش آموزان توزیع شد.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام /

]
مدیرکل کانونهای پرورشی فکری نوجوانان استان اردبیل، گفت: بخش شاهرود شهرستان خلخال صاحب کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان می شود.