واکنش توئیتری ایرانی ها به اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازموج چهارم، پس از سخنرانی دونالد ترامپ علیه برجام، استفاده از تعبیر جعلی به جای خلیج فارس، عدم تایید برجام و انتقال برجام به کنگره برای بازگرداندن تحریم‌ها و در نهایت اعلام دستور تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شاهد واکنش‌های گسترده بین‌المللی از جمله عدم همراهی اتحادیه اروپا و سران کشورهای اروپایی با ترامپ بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم, موج چهارم, , ، پس از سخنرانی دونالد ترامپ علیه برجام، استفاده از تعبیر جعلی به جای خلیج فارس، عدم تایید برجام و انتقال برجام به کنگره برای بازگرداندن تحریم‌ها و در نهایت اعلام دستور تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شاهد واکنش‌های گسترده بین‌المللی از جمله عدم همراهی اتحادیه اروپا و سران کشورهای اروپایی با ترامپ بودیم.,

 

,

ترامپ در سخنان ضد ایرانی‌اش با وجود اعتراف به تاریخ غنی ایران با تحریف آشکار تاریخ، خلیج فارس را خلیج ع.ر.ب.ی خواند.

,

 

,

ترامپ در ادامه راهبرد چهار محوری خود درباره ایران را اعلام کرد و گفت: بعد از رایزنی با متحدانمان من راهبردی برای مقابله با ایران طراحی کرده‌ام که عبارتند از؛

,

 

,

با متحدانمان برای مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران همکاری خواهیم کرد.

,

علیه حکومت ایران تحریم‌های اضافی وضع خواهیم کرد.

,

با اقدامات ایران در تکثیر موشک و تسلیحات مقابله خواهیم کرد.

,

در نهایت، تمامی مسیرهای ایران برای دست‌یابی به سلاح اتمی را قطع خواهیم کرد.

,

با سخنرانی ترامپ، عملا برجام به کنگره واگذار شد. به ادعای ترامپ طرحی برای بازبینی برجام در آنجا مطرح میشود و کنگره ۶۰ روز فرصت دارد در مورد برجام تصمیم گیری کند.

,

 

,

همزمان با این سخنرانی، کاربران در شبکه‌های اجتماعی موضع‌گیری‌های گسترده و متفاوتی داشتند و هشتگ‌های متعددی از جمله #روحانی ، #ترامپ ، #ایران ، iran# ، #برجام JCPOA# ، #IRGC ، #خلیج_فارس ، NeverTrustUSA# و ‌IranKeepsPromises# را داغ کردند.

,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

]
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دیشب در کاخ سفید، استراتژی جدید کشورش در قبال ایران و توافق هسته‌ای را اعلام کرد که با واکنش کاربران فضای مجازی همرا بود.