ذات گرگ گونه ترامپ، تبلور واقعیت دولت آمریکا است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، محمد جعفری دانشجوی دانشگاه آزاد خلخال در تازه ترین یادداشت خود به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا پرداخت و نوشت: سخنرانی یا بهتر بگویم یاوه گویی جدید ترامپ راجع به ایران اسلامی در واقع ذات گرگ گونه این کشور را که در لباس میشی ظاهر شده بود را نشان داد و به دنیا اثبات کرد که غیر قابل اعتماد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،, ابصارخبر،,

نمی دانم او با چه فکری می خواهد برجام را بار دیگر نقض کند در حالی که برجام توافقی است ما بین ایران و 5+1 است و نه آمریکا، بار دیگر سخنرانی رهبر عزیزمان را مرور کنیم که فرمودند: اگر امریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم.

,

امروز جهانیان بدانند ما پشت حرف رهبرمان بوده و هستیم و منتظریم این شیطان به الذات این کار را انجام دهد و آن گاه ما نیز حرف و عملمان را نشان می دهیم.

,

آنان بدانند اگر منافع ما در قبال برجام تامین نشود، ما برای عبور از برجام ذره ای واهمه نداریم و درنگ نخواهیم کرد.

,

ترامپ و اربابان صهیونیستش بدانند نظام و دولت جمهوری اسلامی بر سر امنیت مردم و امت مسلمان جهان با احدی شوخی ندارد و مذاکره بر سر توان موشکی ما شوخی بیش با خودشان نیست.

,

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در حالی تروریست خواند که این نیروی مخلص در مقابل وحشیان افسار گسیخته ای چون داعش که پرورش یافته همین شیطان است، مقابله می کند.

,

اما دشمنان اسلام بدانند سپاه پاسداران به نمایندگی از ملت ایران در مقابل خون به ناحق ریخته شده مردم سوریه و لبنان و یمنی آرام نخواهد نشست.

,

ترامپ با این لفاظی های خود بار دیگر فقر سیاسی و روان پریشی اتاق فکر استکبار به سرکردگی دولت آمریکا را را به جهانیان نشان داد.

,

انتهای پیام/

]
یاوه گویی جدید ترامپ راجع به ایران اسلامی در واقع ذات گرگ گونه این کشور را که درلباس میشی ظاهر شده بود را نشان داد و به دنیا اثبات کرد که غیر قابل اعتماد است.