وضعیت مدیرکل شیلات خوزستان تعیین تکلیف شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید راضی نوری در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره طولانی شدن زمان فعالیت مدیرکل شیلات خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز اظهار داشت: تا زمانی‌که یک مدیرکل مستقل و با برنامه بر رأس کار شیلات نباشد تا بتواند با شناسایی آسیب‌ها، راه حل مشکلات را پیدا کند، قطعاً به مجموعه شیلات خوزستان آسیب می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی با اشاره به وجود بیماری لکه سفید در استخرهای پرورش میگو خوزستان در سال گذشته گفت: جلوگیری از تکرار این بیماری با حضور یک مدیرکل مستقل و تمام وقت میسر می‌شود.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهل انگاری وزارت کشاورزی سبب بروز این اتفاق شده است، افزود: مجموعه سازمان شیلات در وزارت جهاد کشاورزی باید در این موضوع ورود تأثیر گذار کند و وضعیت مدیرکل شیلات خوزستان تعیین تکلیف شود.

,

اسفندماه سال گذشته مدیرکل شیلات خوزستان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون به‌عنوان مدیرکل شیلات خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز در حال فعالیت است.

,

جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس سال گذشته پس از آلودگی استخرهای پرورش میگوی خوزستان گفت: دلیل این آلودگی استخرها بی‌کفایتی و ضعف مدیریت در شیلات استان خوزستان است که با حذف فرآیند کنترل کیفیت این اتفاق افتاد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به فعالیت مدیرکل شیلات خوزستان به‌عنوان سرپرست فرمانداری اهواز، گفت: مجموعه سازمان شیلات در وزارت جهاد کشاورزی باید در این موضوع ورود تأثیر گذار کند و وضعیت مدیرکل شیلات خوزستان تعیین تکلیف شود.