اعزام 3000 دانش آموز مناطق کمتر توسعه یافته اهواز به اردوهای یک روزه فرهنگی ورزشی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ محمد شیرک در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: طرح فرهنگی تفریحی امام علی(ع) از چند سال گذشته به منظور ایجاد شرایط تفریحی سالم برای دانش آموزان مناطق کمتر توسعه‌ شهرستان‌های اهواز و حمیدیه اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی افزود: در این طرح یک روزه دانش آموزان به مجموعه فرهنگی ورزشی جهان آرا اعزام می‌شوند و در کلاس‌های استخر، تیراندازی در سالن، فوتبال و فوتسال شرکت می‌کنند. پس از پایان این کلاس‌ها یک کلاس پاسخگویی به مسائل دینی با حضور مربان و روحانیون متخصص در حوزه دانش آموزی برگزار می‌شود.

,

سرهنگ شیرک عنوان کرد: تاکنون دانش آموزان مناطق تصفیه قند و شکر، غیزانیه، ملاشیه و شهرک رزمندگان اهواز و کوی فرهنگیان و دولت آباد حمیدیه بز به این اردوی یک روزه اعزام شدند.

,

وی با بیان اینکه این طرح با اعتبار 500 میلیون ریال در حال اجرا است، اظهار داشت: سازمان بسیج دانش اموزی، کانون فرهنگی جهان آرا، نواحی آموزش و پرورش و سازمان اتوبوسرانی با قرارگاه فرهنگی – جهادی حضرت ابوالفضل(ع) همکاری می‌کنند.

,

شیرک از سایر دستگاه‌ها و ادارات خوزستان خواست که در این کار فرهنگی مشارکت کنند تا سایر دانش اموزان مناطق محروم به این اردو اعزام شوند.

]
مسئول محرومیت زدایی قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت ابوالفضل (ع) از اعزام 3 هزار دانش آموز از مناطق کمتر توسعه یافته در حاشیه شهرهای اهواز و حمیدیه به دوره‌های یک روزه خبر داد.