400 دانش آموز بروجنی عازم کربلای ایران شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه شهرستان بروجن در حاشیه آئین بدرقه این کاروان به خبرنگار کلار، گفت: کاروان دانش آموزی راهیان نور متشکل از 400 دانش آموز پسر با هشت دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,

سرهنگ پاسدار علی کیهانی با بیان این که این کاروان در یک سفر سه روزه از اروند، شلمچه، هویزه و بحرخیم دیدن می کنند، گفت: برنامه ریزی، نظارت دقیق، رعایت کلیه نکات ایمنی برای کاروان راهیان نور انجام گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن اضافه کرد: معراج شهدا، شرکت در رزمایش شب و چندین برنامه دیگر نیز برای زائران در این سفر پیش بینی شده است.

,
,
,

کیهانی گفت: از لحاظ ایمنی و امنیتی کلیه تمهیدات اندیشیده شده و اکیپ پزشکی، آمبولانس، اکیپ امداد و تدارکارت این کاروان را همراهی می کنند.

,

وی هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی  و انتقال آن به نسل جوان عنوان کرد و گفت: راهیان نور و حضور جوانان و دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا  آشنا می‌کند.

,

کیهانی تصریح کرد: شناخت فرهنگ دفاع مقدس و پی بردن به رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی بزرگترین عامل مصونیت جوانان در برابر تهاجم فرهنگی به شمار می‌آید.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه بروجن از اعزام کاروان دانش آموزی راهیان نور این شهرستان به مناطق جنگی جنوب کشور "کربلای ایران" خبر داد.