اقتصاد ما با کمک آمریکا تکان نمی خورد/ اگر دورتادور ایران را حصار بکشند تولید موشک ما قطع نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سایت قم فردا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در  کنگره شهدای دانشجویی استان قم، اظهار داشت: توفیقی پیدا شد که تا در این کنگره شرکت و در محضر خانواده شهدا باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد:حتما یکی از توصیه های شهدا بعد از امر ولایت بودن امر دشمن شناسی است که باید موضوع برخورد با دشمن فقط عرصه نظامی نیست.

,

حاجی زاده با بیان این که باید همواره تاکتیک های دشمن را بشناسیم،ابراز داشت:  امروز در سه عرصه ، دشمن در حال فعالیت است، اول مسئله اقتصادی است که دشمن مجدانه در حال فعالیت است، دوم عرصه جو سازی های رسانه ای و سوم عرصه مبارزه با اقتدار است.

,

وی افزود: این را باید در نظر گرفت که رنگ، لعاب و تاکتیک دشمن عوض می شود ولی تلاش آنها کم نخواهد شد.

,

حاجی  زاده ادامه داد: در زمان بوش پدر و پسر سایه جنگ در منطقه ایجاد شد و حملات نیز بر سر کشورهایی مثل افغانستان و عراق بود چرا که توان تسلیحاتی ندارند.

,

وی افزود: در دوره ای دیگر شخصی مثل اوباما بر سر کار می آید که با فنون و تاکتیک رسانه ای با پنبه سر می برد.

,

حاجی  زاده بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری دستی که اوباما به سمت ایران دراز کرد به ظاهر دوستانه بود اما دست چدنی بود که فقط به دنبال صرفه خود هستند دراز شده بود.

,

وی بیان داشت: امروز هم باید یک فرد دیوانه ای مثل ترامپ با تاکتیک جدید و سیاستی جدید بر سر مسند آمده است، ترامپ مانند مست های دوران قبل از انقلاب خود را به مستی زده، این هم تاکتیک  جدید آمریکا است.

,

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه با بیان این که ملت آمریکا در اسارت پول و نفوذ صهیونیست ها هستند، تصریح کرد: ترامپ قرار است با دیوانه بازی سیاست های آمریکا را جلو ببرد.

,

وی ادامه داد: اقتصاد ما با کمک آمریکا تکان نمی خورد و مسئولین ما باید دشمن خود را خوب بشناسند و در مقابل توطئه ها خود را واکسینه کنند.

,

حاجی زاده خاطر نشان کرد: تاریخ نشان داده که دشمن شناسی مقام معظم رهبری زبانزد خاص و عام است و ما باید دست در دست ایشان با حفظ یکپارچگی و وحدت در مقابل دو دسته سازی دشمن مقابله کنیم.

,

وی با بیان این که انتظار مساعدت از طرف دشمن خطای بزرگی است،گفت: در بیرون از مملکت دستی نیست که ما را یاری کند و علاوه بر این به حول قوه الهی شود هیچ کشوری توان مقابله با ما را ندارد.

,

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه اظهار داشت: در دوره مذاکرات صهیونیست ها نقش پلیس بد را بازی می کرد و آمریکا پلیس خوب و امروز آنها با برجام می خواهند نقش پلیس بد را بازی کنند و پلیس خوب اروپا با محوریت فرانسه می خواهد وقت ملت ایران را تلف کند.

,

وی ادامه داد: آنها به دنبال تضعیف ملت و مسئولین ما هستند که به نظام بدبین شوند.

,

حاجی زاده بیان داشت: همه چیز در درون کشور است که اتفاق می افتد ، مگر قدرت موشکی ما از کجا آمده است. اگر دور تا دور ایران حصار بکشند تولید موشک ما قطع نمی شود و ذره ای خدشه به آن وارد نمی شود.

,

وی افزود: ما گوشه ای از توان، استعداد، دانش و علم جوانان استفاده کردیم و در موشک سازی خود کفا شدیم بقیه مسئولین نیز باید از این توان استفاده کنند تا کشور آباد شود.

,

انتهای پیام /

]
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که نباید به دشمن اعتماد بی جا کرد، گفت: اقتصاد ما با کمک آمریکا تکان نمی خورد.