جلسه ستاد اربعین شهرستان اسفراین در فرمانداری برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، یحیی آبادی معاون فرماندار شهرستان اسفراین در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت امام زین العابدین  گفت : هدف از برگزاری این جلسه ارائه گزارش ادارات مختلف به جهت وظایف محوله و سهولت همشهریان برای شرکت در مراسم با شکوه اربعین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرگرد محمد رضایی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تسلیت ایام سوگورای گفت: عتبات عالیات شهرستان اسفراین در ایام محرم با کمک شورا ها ، معتمدین و پایگاه های بسیج روستا ها کمک های قابل توجهی به مناسبت بازسازی صحن حضرت فاطمه جمع آوری کرده است.

,

وی همچنین گفت از همه ادارات و سازمان ها انتظار داریم که کمک و تعامل اعضا ستاد مراسم در خور و شایسته اربعین برگزار شود

,

اسکندری مسئول عتبات و عالیات شهرستان اسفراین نیز با تسلیت ایام گفت: در اربعین امسال مدیریت یک موکب در ایران و یک موکب نیز در کربلا به عتبات عالیات اسفراین واگذار شده و قرار است در مدت 5 روز، روزانه پذیرای 4000 نفر در وعده های صبحانه ، نهار و شام باشیم.

,

مسئول عتبات و عالیات شهرستان اسفراین همچنین گفت: در این مدت مبلغ 90 میلیون ریال از اسفراین به جهت کمک به موکب ها جمع آوری شده است و به دلیل حجم بالای پذیرایی به مقداری مواد غذایی نیاز داریم که در این جلسه با قول مساعدت مجتمع صنعتی اسفراین، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، مجمع امور صنفی و شورا و شهرداری اسفراین این مشکلات نیز حل شد. 

,

انتهای پیام/

]
جلسه کمیته هماهنگی ستاد اربعین شهرستان اسفراین با حضور مدیران ادارات مختلف شهرستان اسفراین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.