اهدای بیش از۱۸۰ بسته حمایتی به دانش آموزان متوسطه شهرستان بهمئی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آوای ماغر؛این مراسم با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ،معاونان، کارشناسان ،خبرنگار صداوسیما به همراه مسئولان مدارس و دانش آموزان  در  شهر لیکک، روستاهای سید صفی وسرلیکک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

صادق جریده، رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی در این مراسم گفت: این بسته حمایتی در قالب طرح دست های مهربانی  و در راستای حمایت از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم ، برای تقویت روحیه خودباوری و رفع دغدغه های جانبی ، جهت دهی به آموزش و پیشرفت علمی این دانش آموزان  اجرا شد.

,

وی گفت : این هدایا که شامل کیف با لوازم کامل ، وسایل بهداشتی و آموزشی می باشد، بین دانش آموزان خوابگاه های شبانه روزی عفاف، شهیدستمی و دانش آموزان مقطع متوسطه اول خوابگاه شبانه روزی اثنی عشری وبنت الهدی توزیع شد.

,

مویدی، معاون پشتیبانی و مالی  اداره آموزش و پرورش در این مراسم از حمایت های مادی و معنوی این اداره از خوابگاه های شبانه روزی در بهمئی خبر داد و گفت: از امروز  توجه و تدابیر بیشتری به مراکز شبانه روزی شهرستان بهمئی داریم.

,

حبیبی اصل ، کارشناس آموزش متوسطه شهرستان بهمئی در این مراسم از ارتقاء سطح علمی دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نسبت به گذشته خبر داد و با اشاره به اینکه ، سطح آموزشی و تدریس دبیران مقاطع متوسطه در شهرستان بهمئی  به روز  است،  گفت : خوشبختانه با اجرای برنامه های مختلف آموزشی و استقبال دبیران مقطع متوسطه اول و دوم ، زمینه پیشرفت علمی و انجام کارهای عملی به صورت چشمگیری در  شهرستان بهمئی وجود دارد.

,

در این مراسم که در جمع دانش آموزان مدارس شبانه روزی برگزارشد،دانش آموزان به بیان دیدگاه  و خواسته های خود پرداختند.

,

در پایان این مراسم هدایا بین کلیه دانش آموزان  خوابگاه های شبانه روزی توزیع شد و دانش آموزان و مسئولان  خوابگاه های شبانه روزی از تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش ، معاونت پشتیبانی و مالی و حوزه آموزش متوسطه تقدیر و تشکر کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
طی مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش بهمئی بسته های حمایتی به دانش آموزان خوابگاه های شبانه روزی متوسطه اول و دوم در شهرستان اهدا شد.