راه پیشرفت کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر حجت الاسلام سیدکاظم طباطبایی ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کاشمر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران این روزها در بهت اتفاق غیر منتظره‌ای به سر می‌برند و آن نه فقط به دلیل توهینی که به یک ملت بزرگ و باشرافت گردیده و نه تنها به دلیل موضع خصمانه آمریکا نسبت به محبوب‌ترین نهاد امنیتی کشور یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است بلکه به دلیل هرج و مرج سیاسی حاکم بر جهان و ادبیات سخیف گفتمان یک رییس جمهور که خود را بزرگ دهکده جهانی می‌داند است و این جای بسی تأسف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

امام جمعه کاشمر ادامه داد: حافظه تاریخی و سیاسی این ملت شرافتمند و صلح طلب و انسان‌دوست از این نوع اتفاقات تلخ و تهمت‌های ناروا بسیار دارد و تاریخ قضاوت خواهد کرد و ملت‌ها نظاره می‌کنند چرا که وجدان‌های بیدار و آگاه در جهان وجود دارد تا این مسائل و موضع‌گیری‌ها را محک بزند.

,

وی افزود: در واکنش‌های جهانی ملاحظه می‌شود که حمله‌ها و انتقادها به سوی رییس جمهور آمریکا آغاز شده است و هر چند ترامپ گمان می‌کند خوب حرف زده است اما همه قضیه این نیست زیرا امروز اعتمادی به دولت آمریکا در بین خود غربی‌ها باقی نمانده است و آمریکا برای همیشه خود را در چشم طرفدارانش هم بی‌اعتبار کرد.

,

طباطبایی تصریح کرد: حالا باید قضاوت کرد که متمدن و مترقی به چه کسی می‌گویند و پیروزی از آن کیست؟

,

وی گفت: ما ملت عاشورایی هستیم و در مرام و منطق ما بی‌ادبی و گستاخی وجود ندارد و پاسخ رییس جمهور ما عالمانه و محققانه و نشان عظمت و رشد سیاسی و کمال انسانی ملت ایران بود و لازم است همه صحبت‌های این دو رییس جمهور را کنار هم بگذارند و قضاوت کنند.

,

امام جمعه کاشمر خاطرنشان کرد: این اتفاقات هر چند تلخ و دردناک است اما امیدواریم موجب شود که به فرمایش مقام معظم رهبری بیش از گذشته سرپای خود بایستیم و به دیگران تکیه نکرده و از غیر و اغیار بی‌نیاز و خودکفا شویم و همان طور که تا کنون با تلاش و کوشش به این افتخارات نائل آمده‌ایم بعد از این نیز بدون چشم طمع به شرق و غرب، راه پیشرفت و تعالی خودمان را ادامه دهیم.

,

طباطبایی گفت: راه استقلال و بی‌نیازی از دیگران تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از خلاقیت‌های این ملت شریف است که باید مد نظر مسئولان باشد.

,

امام جمعه کاشمر همچنین با گرامیداشت حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی در کاشمر گفت: خراسان رضوی یک استان بزرگ و باعظمت از لحاظ فرهنگی، معنوی و سوابق تاریخی است و می‌شود در حد یک کشور این استان را محک زد.

,

طباطبایی خاطرنشان کرد: شهرستان کاشمر از یک آرامش و تعامل خوب در بین مدیران برخودار است و همین باعث شده است که شاهد خدمات خوب و موفقی در این شهرستان باشیم.

,

وی اظهار داشت: ما سعی کرده‌ایم هیچ گونه درگیری جناحی و حزبی در این شهرستان وجود نداشته باشد تا مسئولان بتوانند در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا باید موجب ناامید شدن از بیگانگان شود راه اصلی توسعه و پیشرفت را تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت‌های درونی کشور دانست.