برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی در سوم آبان ماه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، رضا رضایی، معاون امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: دهمین نمایشگاه کتاب استان از سوم تا هشتم آبان ماه امسال در دو نوبت ساعتی 9 تا 12 و 16 تا 21 در محل مصلی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, رضا رضایی، معاون امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی,  اظهار کرد: دهمین نمایشگاه کتاب استان از سوم تا هشتم آبان ماه امسال در دو نوبت ساعتی 9 تا 12 و 16 تا 21 در محل مصلی برگزار خواهد شد.,

رضایی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ناشران استانی و کشوری و کتابفروشان بر پا خواهد شد، اعلام کرد: ثبت نام از ناشران و کتابفروشانی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند، آغاز شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: کتاب ها در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به علاقمندان فروخته می شود که این تخفیف شامل 20 درصد تخفیف در قالب بن الکترونیکی و 10 درصد تخفیف از قیمت پشت جلد است.

,

معاون امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: این نمایشگاه با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور برگزار می شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی متولی برگزاری این نمایشگاه است.

,

انتهای پیام/

]
دهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان شمالی در سوم آبان ماه امسال در محل مصلی شهر بجنورد به مدت شش روز برگزار خواهد شد.