جامعه مدرسین قم از زمان طاغوت صدای حق مردم بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت الله بوشهری در نشست خبری هشتمین اجلاسیه حوزه علمیه قم و بلاد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) در خصوص برگزاری این اجلاسیه اظهار داشت: جامعه مدرسین یکی از نهادهای کهن است و در دوران خفقان و طاغوت که نمی‌شد سخن گفت و اعتراض کرد اعضای جامعه با انتشار بیانیه و سخنان افشاگرانه ایستادگی کرده و اعلامیه تاریخی در تایید مرجعیت امام (ره) را منتشر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: سال ۷۸ اولین اجلاسیه سراسری برگزار و تا کنون ده اجلاسیه نیز تشکیل شده است که از سراسر کشور علما و روحانیون گرد هم آمدند و پیرامون مشکلات موجود به گفت‌وگو پرداختند.

,

نایب رئیس جامعه حوزه علمیه قم با بیان اینکه در کنار این اجلاسیه،اجلاسیه استانی و منطقه‌ای نیز برگزر خواهد شد، عنوان کرد: هشتمین دوره این اجلاسیه در قالب چهار کمیسیون در تبریز با همکاری آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: در این اجلاس بر اساس رسالت حوزه در مقابله با آسیب های اجتماعی که موضوع روز جامعه است و اینکه روحانیت چگونه نقش تاثیر گذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دارد و در زمینه تبلیغ و ساماندهی به این برنامه ها به بحث و گفت‌وگو پرداخت خواهیم کرد.

,

آیت الله بوشهری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اطلاع رسانی این اجلاسیه در سطح کشور و حتی خارج از کشور به خوبی صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
نایب رئیس حوزه علمیه قم گفت:جامعه مدرسین از زمان طاغوت و خفقان با انتشار بیانیه و سخنرانی علیه ظلم اعتراض میکرد.