مسئولی که حاضر به پاسخگویی در مورد واحدهای آلاینده به خبرنگاران نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، در این خصوص تماسی با رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهار، فاطمه کاظمینی داشتیم و جویای جزئیات خبر شدیم، اما وی حاضر به پاسخگویی به خبرنگار ما نشد و اذعان داشت که در جلسه کارگروه اشتغال که در فرمانداری برگزار می شود، در خصوص آن توضیح می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

جالب اینجاست که رئیس اداره محیط زیست شهرستان حاضر به ارائه پاسخ به خبرنگار شهرستانی نشده و بعد از اصرار، ما را به سایت اداره کل محیط زیست ارجاع داد.

,

این در صورتی است که در این مدت سایتها و کانال های خبری و خبرنگاران شهرستانی بوده اند که باعث حساسیت این موضوع شده و همه روزه انعکاس دهنده انتشار بوهای متعفن در شهرستان در ساعات مختلف شبانه روز بوده اند. حال عدم پاسخگویی این مسئول به خبرنگار برای ما جای تعجب بسیار دارد.

,

گویا خبرنگاران شهرستانی در این خصوص نامحرمانی هستند که باید در آخرین مرحله در جریان اتفاقات رخداده قرار گیرند تا خدای ناکرده سوء استفاده ای از آن نکنند.

,

این در صورتی است که همیشه در همه جلسات این جمله قدیمی و آشنا تکرار می شود که «خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند». امیدواریم که مسئولین در عمل به این جمله اعتقاد داشته و بدانند که اگر سوالی از سوی خبرنگاری پرسیده می شود ، این سوال از زبان جمعی از مردم پرسیده شده است و مسئول خود را موظف به پاسخگویی بداند.

,

انتهای پیام/

]
واحد منتشر کننده بوی نامطبوع در شهرستان بهار شناسایی شد، این خبری است که صبح امروز در سایت های خبری منتشر شد.