گرماب رشتخوار، شرایط تبدیل شدن به بهترین گردشگاه‌های استان را دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شجاع‌الدین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه به منطقه گردشگری سعادت آباد رشتخوار گفت: منطقه گردشگری آب گرم پیر یاهو واقع در ارتفاعات شمال روستای سعادت آباد دارای چشمه آب سرد آبشار و چنارهایی با قدمت بالغ بر 1000 سال باهوایی مفرح که سالانه پذیرایی مشتاقان زیادی از اقصانقاط استان و در ایام عید نوروز و تعطیلات خارج از استان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

وی در ادامه در رابطه با وضعیت این مکان گردشگری گفت: با توجه به پتانسیل های موجود دراین منطقه وتبدیل شدن به یک منطقه توریستی به همت مسئولین استانی وکشوری را می طلبد تا امکانات وخدمات جهت رفاه حال گردشگران فراهم شود.
 

,
,

اسدی در ادامه با اشاره به شرایط و زیرساخت‌های موجود و توجیه اقتصادی جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز در منطقه گردشگری، زیارتی گرماب سعادت آباد گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود در منطقه، این مکان مستعد جذب سرمایه‌گذران بخش خصوصی است که حتما با بازدید سرمایه‌گذاران این منطقه گردشگری پر نعمت، گرماب و پیریاهوی سعادت آباد مورد توجه آنان نیز قرار خواهد گرفت.
 

,
,

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار در پایان به ویژگی‌های این منطقه گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: طبیعتآب گرم پیریاهو دارای اب وهوای معتدل کوهستانی با آب سرد گوارا و بودن پوشش گیاهی از انواع درختان میوه از جمله بنه، انجیرکوهی،گردو، تمشک، زرشک وحشی، سنجد و ریواس و گیاهان دارویی از قبیل کرپوره، اویشن، مستار، درمانترکی، کنگر و پیاز کوهی می‌باشد.

 

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در منطقه گردشگری گرماب در سعادت آباد رشتخوار، این مکان مستعد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.