واگذاری 7دستگاه خودروی نیسان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن،حیدر بخشی با ذکر این خبر افزود:در راستای توانمند سازی و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد7دستگاه خودروی نیسان طی تفاهم نامه ای که میان این نهاد با صندوق کارآفرینی امید و شرکت زامیاد بسته شد در 6ماهه نخست سال به مددجویان تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی تصریح کرد:در این تفاهم نامه 90درصد قیمت تمام شده خودرو توسط موسسه کارآفرینی امید به مددجویان پرداخت و 10درصد باقیمانده نیز سهم آورده متقاضیان تامین شده است.

,

مدیر کمیته امداد بندرترکمن اذعان داشت:در صورتیکه مددجو نتواند 10درصد خود را بپردازد این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت وام قرض الحسنه به مددجو پرداخت می شود.

,

وی اضافه کرد:برای سهولت کار متقاضیان و افراد تحت حمایت به دلیل اینکه اکثر مددجویان برای تامین ضامن و چک کارمندی با مشکل مواجه شدند سند خودرو به عنوان ضمانت در صندوق امید باقی مانده تا پس از اتمام اقساط ،خودرو در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
رییس کمیته امداد بندرترکمن از تحویل 7دستگاه خودروی نیسان به مددجویان طی تفاهم نامه میان این نهاد با صندوق کارآفرینی امید و شرکت خوردرو سازی زامیاد در 6ماهه نخست سال جاری خبر داد.