فعالیت بیش از ۱۳۰ ایستگاه بازرسی در مسیر زایران اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، سردار محمد شرفی امروز چهارشنبه در همایش فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های استان کرمانشاه که در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: در ایام‌ تردد زائران اربعین حسینی بیش از ۱۳۰ ایستگاه ثابت و متحرک بازرسی در مسیر فعالیت خواهند کرد و از این تعداد بیش از ۳۰ ایستگاه بازرسی ثابت و صد ایستگاه متحرک هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

به گفته وی ایستگاه های متحرک در مسیر های فرعی و نقاطی که احساس نیاز شود، به کارگیری خواهند شد.

,

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به شدت درحال آماده سازی برای ایام اربعین است، گفت: در این زمینه از توان سپاه و ارتش نیز استفاده خواهد شد.

,

سردار شرفی به حضور تیم های تخصصی مبارزه با مواد مخدر در طول مسیر اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی حضور اتباع بیگانه بدون مجوز چهار اردوگاه در استان های کرماشاه، لرستان، همدان و ایلام ایجاد خواهد شد.

,

وی اعلام کرد: ۱۵۹ توقفگاه در مسیر به منظور ساماندهی حدود ۲۶ هزار زائر فعالیت خواهند کرد.

,

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگری از صحبت های خود به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت:  امنیت در نتیجه فعالیت همه سازمان ها و دستگاه ها ایجاد می شود و همه افراد و آحاد جامعه باید در ایجاد امنیت شریک ‌باشند.

,

سردار شرفی عملکرد انتظامی استان کرمانشاه در کاهش سرقت هارا مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: میزان پرونده های سرقت و سرقت به عنف در استان کرمانشاه 4 درصد کاهش یافته است.

,

به گفته رئیس پلیس پیشگیری ناجا میزان دستگیری سارقان در کرمانشاه افزایش و میزان نزاع دسته جمعی، قتل، و سرقت های منزل، طلا فروشی، احشام و خودرو کاهش یافته است.

,

سردار شرفی افزود: با این حال در برخی از جرایم همچون سرقت مغازه شاهد افزایش در سطح استان هستیم.

,

وی به رضایت مردم از عملکرد مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: میزان تقدیر های مزدم از پلیس ۱۱۰ نسبت به شش ماه نخست سال گذشته ۱۳ درصد افزایش و میزان شکایت ها ۴۸ درصد کاهش یافته است.

,

رئیس پلیس پیشگری ناجا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سنگینی کار نیروی انتظامی بر عهده کلانتری ها و پاسگاه ها است که شبانه روز در خال خدمت به ‌مردم هستند، گفت: در ایام اربعین حسینی در بیش از ۵۰ هزار مسجد، هیئت ها و تکایا و بیش از ۱۰ هزار مرکز تجمع عزاداران توسط ۸۰ هزار نفر از پرسنل ناجا و ۸۰ هزار نفر نیروهای مردمی پوشش داده شد.

,

سردار شرفی همچنین به هجمه های دشمنان علیه سپاه اشاره و تاکید کرد: سپاه و بسیجیان تلاش های بسیاری برای کشور می کنند و حافطان آب و خاک میهن هستند.

,

و وی با بیان اینکه هر ایرانی در زمان تهدید یک‌بسیجی است، گفت:  ما باید حافظ ارزش های نیرو های نظامی و انتظامی در هر شرایطی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در ایام‌ تردد زائران اربعین حسینی بیش از ۱۳۰ ایستگاه ثابت و متحرک بازرسی در مسیر فعالیت خواهند کرد.