فیلم کوتاه «سازاق» در جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران می‌‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، طبق برنامه پخش فیلم کوتاه "سازاق" در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در روزهای پنجشنبه ۲۷ مهر ماه سال جاری درسالن یک از ساعت ۱۳ بوده و روز شنبه ۲۹ مهر هم در سالن های یک و دو پردیس ملت تهران از ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

, ,

سازاق، راوی داستان پدر و مادر سالخورده ای است که نزدیک به سه دهه چشم انتظار فرزند رزمنده ی خود بوده و نذر کرده اند که هر زمان پیکر فرزندشان پیدا شود به میمنت پایان انتظار، همانجا گوسفندی قربانی کنند.

,

حال با خبری که به این پدر و مادر می رسد اینان راهی جاده ها می شوند تا نذر خود را ادا کنند اما در طول مسیر حوادثی در انتظارشان است.

,

علیرضا سلمانپور، نویسنده و کارگردان سازاق با بیان اینکه این فیلم به منظور ادای دین به غواصان شهید و مادران منتظر تولید شده است گفت: اغلب هنرمندان کشور نسبت به موضوع دفاع مقدس احساس دین قلبی داشته و همواره در پی این هستند تا اثری برآمده از دل و درون خود تولید کنند.

,

, ,

گفتنی است فیلم سازاق به کارگردانی علیرضا سلمان پور و به تهیه کنندگی جعفر شکوری ساخته شده و در آن هنرمندانی چون: کریم اشتری، ماهرخ رفیع زاده و مهدی سمساری به ایفای نقش پرداخته اند.

,

یادآور می شود، فیلم کوتاه سازاق مردادماه امسال در اولین حضور خود در جشنواره های ملی، توانست تندیس طلایی بهترین فیلم جشنواره رضوی را از آن خود کند.

,

انتهای پیام/

]
فیلم کوتاه سازاق با حضور عوامل این فیلم در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران اکران می شود.