ورود ممنوع های روابط عاطفی در نشست «جوانی فصل رویش» اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ در این جشنواره که به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی و از 27 مهرماه تا چهارم آبان‌ماه در این شهرستان برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلفی با محوریت موضوع بهداشت زنان پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

نخستین روز، فردا با برپایی همایش اصلاح ساختار فیزیکی بدن در آمفی تئاتر فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان آغاز شده و در آخرین جمعه مهرماه با برگزاری پیاده‌روی و طبیعت‌گردی ویژه بانوان سراهای محله و دانشجویان ادامه می‌یابد.

,

کارگاه و غربالگری «سل و هپاتیت» و نیز «سرطان‌های شایع در زنان» در سومین روز در مدارس دخترانه و جامعه نابینایان و کم‌بینایان اجرا می‌شود و در ادامه در روز 30 مهرماه، کارگاه و غربالگری سل و هپاتیت با حضور دانش‌آموزان دختر شهرستان و کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت تغذیه در سرای محله شهدای حسن‌آباد برپا می‌شود.

,

نخستین روز آبان‌ماه، مدارس دخترانه میزبان کارگاه و غربالگری سل وهپاتیت بوده و کارگاه عوارض و بیماری‌های استخوانی و طرح پزشک متخصص رایگان در محله در مسجد سیدالشهدا اجرا می‌شود.

,

کارگاه خانواده بانشاط و سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت تغذیه نیز از جمله برنامه‌های ششمین روز جشنواره است که در سراهای محله شهیدان رضازاده و معمار و نیز فین بزرگ برگزار می‌شود.

,

کارگاه و غربالگری سرطان‌های شایع نیز در سوم آبان‌ماه در سرای محله شهید محتشمی پذیرای متقاضیان برای فراگیری نکات کاربردی و نیز انجام فرآیند پیشگیری در زمینه اینگونه بیماری‌های فراگیر است.

,

همایش اصول عمومی ماساژ نیز پایان‌بخش برنامه های جشنواره سلامت زنان در کاشان است که در صبح روز چهارم آبان‌ماه در آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای مهر برگزار می‌شود.

,

جشنواره سلامت زنان با عنوان زن قلب خانواده به همت اداره شهر سالم مدیریت خدمات و مشارکت‌های اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/ 

]
جشنواره سلامت زنان با عنوان «زن قلب خانواده» به مدت یک هفته در کاشان برگزار می‌شود.