موکب اباعبدالله(ع) شرق اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین برپا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ مسئول موکب اباعبدالله الحسین(ع) شرق اصفهان، اظهار کرد: موکبی با ظرفیت اسکان 400 نفر با عنوان موکب اباعبدالله الحسین(ع) برای ایام اربعین حسینی در کربلای معلی برپا می شود و آماده پذیرایی از زائران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

اصغر بهرامی اظهار کرد: برآورد ما بر این است که حدود 50 نفر به عنوان خادم در این موکب به در قسمت های فرهنگی، راهنمای زائر و آشپزخانه خدمت رسانی کنند.

,

وی از ارائه یکهزار و 200  وعده غذایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت روزانه در این موکب خبر داد و افزود: پتو، موکت و لوازم ضروری به منظور رفاه بیشتر زائران در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوان این خدمت رسانی را به نحو مطلوب ارائه کنیم.

,

مدیر موکب ضمن اشاره به محدود استقرار این موکب، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده محل استقرار موکب در فاصله سه هزار متری حرم مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در شارع الشهدای کربلا، پشت تل زینبیه قرار دارد و سعی می شود تراکت هایی در مسیر راهپیمایی برای اطلاع رسانی از موکب توزیع شود.

,

وی تصریح کرد: این موکب حدود 10 روز برپا است و سعی می شود در یک روز بعد از اربعین بتوان خدمات مربوطه را به زائران ارائه دهیم.

,

بهرامی بابیان اینکه در این موکب گروه‌های فرهنگی و دینی در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: گروه‌های فرهنگی، گروه خادمان دینی، مداح و روحانی در موکب در نظر گرفته شده است که زائران بهتر بتوانند از پاسخ مسائل شرعی که به سفر مربوط است، آگاهی پیدا کنند.

,

وی با بیان اینکه فعالیت خودجوش بسیجیان پایگاه بسیج امام حسین(ع) روستای روران در راه اندازی این موکب بسیار چشمگیر بود، خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی از دو ماه قبل با برپایی ایستگاهی به جمع آوری کمک های مردمی دست زدند و این فعالیت ها تا زمان بارگیری وسایل موکب و حتی در کربلای معلی نیز ادامه دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
مسئول موکب اباعبدالله الحسین(ع) شرق اصفهان، از راه‌اندازی موکبی توسط جوانان بسیجی روستای روران، با کمک های مردمی در کربلای معلی برای پذیرایی از ۴۰۰ زائر اربعین خبر داد.