ایران متجاوزان را برای همیشه در گور تاریخ دفن خواهد کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در بیانیه ای سخنان ترامپ را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این بیانیه به شرح زیر است: 

,

« تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی شاهد و گویای استقامت و اراده مردمانی است به سترگی دماوند، به شکوه الوند و به جاودانگی خلیج فارس. مردمانی که با دل هایی متجلی از نور الهی، دیدگانی روشنی گرفته از محبت چهارده نور مقدس، سر بر آسمان ساییده و در برابر ظلم و ناپاکی و تجاوز، کمان آرش در دست گرفتند و درفش کاویانی. و چه مضحک است که مردانی با سایه های کوتاه و اندیشه هایی حقیر به خود جرات گستاخی می دهند.

,

ایران بزرگ اسلامی همواره زادگاه شیرمردان و شیرزنانی است که در بزنگاه های مهم، عزم و اراده یک ملت را به رخ جهانیان کشانده اند. چه در عرصه دموکراسی نظیر انتخابات و چه در عرصه دفاع از هویت و میهن خویش چون دفاع مقدس.

,

ایران بزرگ اسلامی اکنون در پرتو عنایات خاصه امام عصر (عج) و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با پشتیبانی ارتش توانا و سپاه مقتدر و با تکیه بر اراده آهنین ملت قدرتمند تر و دست نایافتنی تر از همیشه است.

,

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدای رسا ضمن محکوم کردن سخنان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دولتمردان آمریکا و رژیم خونخوار صهیونیست یادآوری می کند که ایران یکپارچه و متحد، متجاوز نبوده، نیست و نخواهد بود اما متجاوزان را برای همیشه در گور تاریخ دفن خواهد کرد. اعلام می کند که پیوند ملت و نیروهای نظامی و انتظامی ناگسستنی است. و هشدار می دهد که این خلیج برای همیشه فارس خواهد ماند.»

,

انتهای پیام/

]
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در بیانیه ای سخنان ترامپ را محکوم کرد.