واکنش مسئولان دلوار به خبر صدور فیش های نجومی برق
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ با توجه به انتشار خبر  موج نارضایتی  مردم بخش دلوار از صدور قبوض های نجومی برق جلسه بررسی مشکلات برق و قبوض برق شهر و روستاهای بخش دلوار با حضور بخشدار و ریاست ادارات برق دلوار و چغادک در بخشداری دلوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سپاس؛ ,

حسن درویشی بخشدار دلوار با تشکر از خدمات ادارات یاد شده گفت: با احداث پست برق در روستای جائینک در سالهای آتی مشکل کاهش ولتاژ برق شهر و روستاهای بخش دلوار حل می شود.

,

وی در این نشت با مدیران برق دلوار و چغادک تاکید کرد: در یک ماه گذشته اعتراضاتی درباره مبالغ قبوض برق به بخشداری و در سایت های محلی واصل شده است که نیاز است مدیران مربوطه با هماهنگی و همکاری دهیاران در روستاها نسبت به این امر پاسخگویی را داشته باشند.

,

وی افزود: توسعه شبکه برق روستاهای گورک که از درخواستهای جدی اداره برق چغادک است و در دستور کار قرار گیرد.

,

, ,

درویشی در ادامه بیان داشت: مسئولان ادارات برق دلوار و چغادک به صورت کاملا جدی معضل صدور فیش های نجومی برق در بخش دلوار را تا یک ماه آینده بررسی و سپس مشکلات مردم این بخش را برطرف می کنند.

,

وی تصریح کرد: مدیران برق دلوار و چغادک نیز آمادگی خود را برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات به وجود آمده اعلام نمودندو کسانی که اعتراض و مشکلات فیش های برق در بخش دارند به صورت حضوری به اداره برق دلوار مراجعه نمایند تا مشکلات آنها برطرف شود.

,

/ انتهای پیام

]
مسئولان بخش دلوار به خبر صدور قبض های نجومی در شهر و بخش دلوار واکنش نشان دادند.