بیش از 100 هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در منطقه ترشیز وجود دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی درخشان در حاشیه بازدید از بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی کاشمر به پلی کلینیک و افزایش ظرفیت به تخصصی و شبانه‌روزی کردن این درمانگاه نیز از برنامه‌های اصلی سفر به منطقه ترشیز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه این طرح مصوب و به هیئت‌مدیره تأمین اجتماعی ارسال شد و امیدواریم که تا پایان سال به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: خلیل‌آباد جزو برنامه اصلی سفر نبود ولی در بازدیدی که از بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد صورت گرفت امیدواریم بتوانیم با این بیمارستان همکاری لازم را داشته باشیم.

,

 

,

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور در ادامه تصریح کرد: بیش از 41 میلیون بیمه‌شده تأمین اجتماعی در کشور وجود داردکه بیش از 100 هزار بیمه‌شده از این تعداد از منطقه ترشیز هستند که شایسته ارائه هرگونه خدمتی هستند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه ارتقاء کیفیت خدمات و توجه به نقاط محروم نیز از رویکردهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی کشور است، بیان کرد: بیشترین تلاش سازمان تأمین اجتماعی در نقاط محروم کشور صورت می‌گیرد.

,

 

,

رضا خطایی همچنین در این بازدید بابیان اینکه اداره تأمین اجتماعی خلیل‌آباد در حال حاضر استیجاری است، تشریح کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی، ساختمانی درخور شأن این اداره و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی احداث شود.

,

 

,

وی با اشاره به آزمایشات ماده 90 قبل از استخدام بیمه‌شدگان در کارگاه‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی، عنوان کرد: اکثر بیمه‌شدگان خلیل‌آباد برای انجام این آزمایشات به شهرستان هم‌جوار مراجعه می‌کنند.

,

 

,

رئیس تأمین اجتماعی خلیل‌آباد بابیان اینکه رفت‌وآمد برای بیمه‌شدگان به کاشمر دشوار است، ابراز کرد: تقاضا داریم با همکاری شبکه بهداشت و درمان آزمایشات ماده 90 در خود شهرستان انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: بیش از 41 میلیون بیمه‌شده تأمین اجتماعی در کشور وجود داردکه بیش از 100 هزار بیمه‌شده از این تعداد از منطقه ترشیز هستند.