انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی از شرکت های بیمه در نجف آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با صاحب نیوز گفت : در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند حرفه ای در شهرستان نجف آباد اقدام به رمالی، فالگیری، فروش داروهای غیر مجاز و ایجاد تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از شرکت های بیمه می کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار یک تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سردار مهدی معصوم بیگی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سرکرده این باند که یک خانم رمال بود را شناسایی کنند.

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سرکرده این باند افراد ساده لوح و بی بضاعت را شناسایی و از آن ها به عنوان سوژه در تصادفات ساختگی استفاده می کرده است، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی سرکرده این باند و دو نفر از اعضای اصلی این باند دستگیرشدند.

,

سردار معصوم بیگی بیان کرد: افراد دستگیر شده به شکستن قسمتی از بدن افراد ساده لوح و استفاده از آنان در تصادفات ساختگی و کلاهبرداری مبلغ 600 میلیارد ریال از شرکت های بیمه با این شگرد در شهرستان نجف آباد اعتراف کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد تاکنون 18 متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شده اند و دیگر ابعاد این پرونده نیز در دست بررسی است.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با تاکید بر این موضوع که این باند از افراد ساده لوحی که برای رمالی به آنها مراجعه می کردند سوء استفاده می کرد و با دادن وعده و وعید قسمتی از بدن آنان را می شکستند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت های بیمه کلاهبرداری می کردند به عموم مردم هشدار داد: همیشه مراقب باشید در دام افراد شیاد و کلاهبردار که به شیوه های مختلف قصد اخاذی و کلاهبرداری دارند گرفتار نشوید.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای که با ایجاد تصادفات ساختگی مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.