برگزاری گردهمایی خانوادگی جامعه پزشکی خراسان رضوی در نیشابور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد علما، معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار نبض شهر، اظهار کرد: امروز اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه با حضور 200 نفر از خانواده های اعضای بسیج جامعه پزشکی و کادر درمانی بیمارستان های مشهد در اردوگاه باغرود نیشابور شهرستان نیشابور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض شهر,

وی در خصوص اهداف برگزاری این اردو گفت: اعضای جامعه پزشکی به دلیل مشغله، شیفت های طولانی کاری و استرس بالای کاری دچار برخی مشکلات خانوادگی می شوند که تلاش کرده ایم با برگزاری این اردو در فضای غیر اداری، الفت و صمیمیت در میان خانواده جامعه پزشکی بیشتر شود.

,

علما تصریح کرد: فضاهای کاری صمیمیت کمتری نسبت به فضا های تفریحی و خانوادگی دارد لذا تجربه ثابت کرده است که فضاهای اردویی خانوادگی باعث تقویت دوچندان صمیمت ها در میان خانواده ها می شود.

,

معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده در این اردوی یک روزه، خاطرنشان کرد: در این اردو برنامه هایی همچون رصد ستارگان، برگزاری مسابقات ورزشی بین اعضای خانواده، استفاده از فضای دریاچه مصنوعی اردوگاه، برگزاری مراسم مذهبی زیارت عاشورا و آیین همسرداری برای بانوان در نظر گرفته شده است.

,

وی ابراز کرد: تا پایان سال جاری درنظر داریم چند اردوی خانوادگی دیگر برای بالا بردن سطح الفت و صمیمیت بین اعضای بسیج جامعه پزشکی برگزار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه با حضور 200 نفر از خانواده های اعضای بسیج جامعه پزشکی و کادر درمانی بیمارستان های مشهد در اردوگاه باغرود نیشابور شهرستان نیشابور برگزار می شود.