مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان شاغل سپاه برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از افتاب دل ، علی فرامرزی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: مسابقات استانی قرآن کریم ویژه  خانواده های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه بیت المقدس روز شنبه 29 مهر ماه در حسینیه ی شهید کاظمی سنندج  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افتاب دل, آفتاب دل ,

 

,


 وی گفت: ین مسابقات که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس با حضور همسران و فرزندان کارکنان سپاه استان در دورشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می شود که در یک مسابقه ی سبک زندگی اسلامی از سلسله کتابهای آموزشی حجت الاسلام قرائتی که بین خنواده ها توزیع شده است امتحان کتبی بعمل خواهد آمد و بعد از آن نیز مسابقه ی قرآنی در سطوحی که شامل حفظ کل، 25، 20، 15، 10، 5 و 3 جزء ، قرائت (ترتیل و تحقیق) است امتحان بعمل خواهد آمد.

,
,

 

,

 وی افزود: در این دوره از مسابقات که با هدف ایجاد انگیزه ترویج فرهنگ قرآنی ، انس با قرآن و ارتقاء روحیه معنوی بین فرزندان و همسران خانواده های پاسداران برگزار شده 300 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

 

,


سرهنگ فرامرزی با بیان اینکه سال گذشته 2 نفر از بانوان کردستانی توانستند در مسابقات کشوری حائز رتبه ی دوم  کشوری شوند گفت: برگزیدگان مسابقات قرآنی امسال نیز، 15 آذر ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه بیت المقدس روز شنبه 29 مهر ماه در حسینیه ی شهید کاظمی سنندج برگزار می شود.