تبلور اردوهای جهادی در مناطق محروم قوشه/ جهادگر خستگی ناپذیر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اردوهای جهادی از ابتکارات بسیار خوب و اثرگذار بسیج در حوزه خدمت رسانی به محرومان و همچنین آباد کردن مناطق محروم در استان سمنان می باشد که با همکاری و مشارکت دانشجویان هر روز با قدرت بیشتری در حال پیشروی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آنچه می‌خوانید بخشی از فعالیت‌های دانشجویان در قالب گروه جهادی "شهید مشهد" در یکی از روستاهای شهرستان دامغان است.

,

سجاد قائدی مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در روستاها گفت: گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد دامغان در قالب 15 نفر اولین گروه جهادی خود را از روستای قوشه آغاز کردند.

,

مسئول گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد دامغان با بیان اینکه گروه جهادی "شهید مشهد" به مدت 10 روز در روستای قوشه در دو عرصه عمرانی و فرهنگی حضور دارند، اظهارکرد: این گروه جهادی تا پایان سال نیز در یکی دیگر از مناطق محروم جهت خدمت به مردم حضور خواهند یافت.

,

وی، رنگ آمیزی جداول، سنگ فرش کردن پیاده روها، تعمیر و مرمت سقف حمام، آثار باستانی و برگزاری کلاس های فرهنگی داخل مدارس در قالب فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله اقدامات این گروه جهادی عنوان کرد.

,

قائدی با اشاره به استقبال خوب مردم روستای قوشه از گروه جهادی، بیان کرد: همین امر سبب افزایش انگیزه اعضای گروه جهادی شده است.

,

مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان با بیان اینکه خستگی برایی دانشجویان جهادگر معنا ندارد، گفت: این دانشجویان با عشق و علاقه خود از درس و دانشگاه زدند و برای رفع محرومیت و کمک به روستاییان به این مناطق آمدند.

,

قائدی در خاتمه خاطرنشان کرد: کسب تجربه، کشف استعداد و توانایی ها از جمله مزایای این اردوهای معنوی در مناطق محروم است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
اردوی جهادی به روستای قوشه دامغان با حضور 15 دانشجوی جهادگر گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد با هدف رفع محرومیت از این منطقه برگزار شد.