در زندگی همیشه باید هدف داشت/ با خواهر دوقلویم در مسابقات شرکت کردیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، هلیا آزمون نوجوان راه یافته به اردوی تیم ملی فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت: بنده متولد سال 1383 هستم و در پایه ی هشتم مشغول به تحصیل می باشم و یک  خواهر دو قلوهم دارم که باهم در مسابقات شرکت میکردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,

وی گفت:من و خواهرم در رشته های مختلف ورزشی فعالیت داشتیم اما فهمیدیم که استعداد و علاقه ی ما به رشته ی فوتبال بیشتر است الان نزدیک به دوسال است که زیر نظر مربیگری خانم ملیحه باکرم مشغول به این ورزش هستیم.

,


خانم آزمون در توصیه ای به هم سن و سال هایش ابراز داشت: در زندگی همیشه باید هدف داشته باشید و برای دستیابی به این هدف از تجربه ی دیگران استفاده کنید و اعتماد به نفس را در خودتان بالا ببرید و هیچ گاه ناامید نشوید.

,
,

وی گفت: تیم ما در فستیوال کشوری رامسر و مشهد و مسابقات استانی فوتسال که در بجنورد برگزار شد اول شد و در فستیوال انتخابی کشوری که در مشهد برگزار شد به تیم ملی دعوت شدم.

,

وی در پایان افزود: از زحمات خانواده ام و خانم باکرم مربی عزیزمان و آقای ناصر ایزدی در بحث آمادگی جسمانی  که برای ما زحمات زیادی را متحمل شدند سپاسگزارم و موفقیتم را مدیون آنها هستم.

,



انتهای پیام/

,
,
]
نوجوان جاجرمی راه یافته به تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه در فستیوال انتخابی کشوری که در مشهد برگزار شد به تیم ملی دعوت شدم ابراز داشت: بنده یه خواهر دوقلو دارم که باهم در مسابقات شرکت می کردیم.