گردان امام حسین(ع) کاشمر به منطقه مرزی شمال شرق کشور اعزام شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم نجاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کاشمر بصیر، از اعزام بسیجیان گردان امام حسین (ع) کاشمر به منطقه مرزی شمال شرق کشور همراه با بدرقه‌ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرمانده سپاه ناحیه، فرماندار و سایر اعضای شورای تأمین شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 130 نفر از بسیجیان شهرستان در راستای انجام مأوریت ذاتی خود در این اردوی صحرایی حضور فعال دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر، ,

 

,

فرمانده گردان امام حسین (ع) سپاه شهرستان کاشمر گفت: هدف ما از برگزاری چنین اردویی ارتقاء آمادگی سطح یگان اعم از نیروهای بسیجی و وظیفه، آشنایی بیشتر با زندگی در شرایط سخت و در واقع اجرا و تمرین انواع تکنیک‌های مقابله با دشمن است.

,

 

,

وی بیان کرد: برای کلیه نیروهای بسیجی بیمه‌ی غرامت در نظر گرفته شده و آموزشهای لازم و کلاسهای تئوری در برنامه‌ها و جلسات متعدد برای این بزرگواران برگزار کردیم و هم‌اکنون نیروها از آمادگی و روحیه‌ی بسیار بالای برای حضور در منطقه و اجرای تمرینات و تاکتیک‌های عملیاتی برخوردار هستند.

,

 

,

نجاتی افزود: اردوی صحرایی از روز گذشته 26 مهرماه شروع شده و به مدت 72 ساعت در منطقه شمال شرق کشور و به عبارتی در منطقه‌ی سفید سنگ فریمان ادامه دارد.

,

 

,

وی در پاسخ به اهم برنامه‌های اجرایی اردوی صحرایی بسیجیان گردان امام حسین (ع) ابراز داشت: عملیات‌های متناسب با این قضیه در نظر گرفته شده اعم از عملیاتهای شبانه، کمین، ضد کمین، دفاع شهری و سایر عملیاتهای متناسب با این اردو که با حجم آتش بسیار بالایی در این رزمایش برگزار می‌شود.

,

 

,

فرمانده گردان امام حسین (ع) ادامه داد: بسیجیان ما در دیگر مناطق مختلف مرزی تمرین داشتند و منطقه‌ای که الان حضور دارند برای دومین بار است که حضور پیدا می‌کنند.

,

 

,

وی در پایان گفت‌و‌گو در پاسخ به گستاخی‌های ترامپ و دولت مستکبر آمریکا  با اشاره به آیه  «واعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل ترهبون» یادآور شد: خوشبختانه کشور جمهوری اسلامی ایران در بحث نیروهای مردمی و نظامی از اقتدار بسیار بالایی برخوردار است و آمادگی دفاعی همه جانبه جهت پاسخگویی به تهدیدات دشمن را دارد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
فرمانده گردان امام حسین(ع) کاشمر از اعزام بسیجیان گردان امام حسین(ع) به منطقه شمال شرق کشور با هدف ارتقاء توانمندی و نمایش اقتدار نیروهای مردمی خبر داد.