تیم داوطلبان آتش نشان زن در بروجرد فعال می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "نادر موسیوند" معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: از سال 84 تا کنون چندین دوره آموزشی برای داوطلبان آتش نشانی در بروجرد برگزار شده تا در شرایط سخت بتوان از وجود این نیروهای آموزش دیده استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: تا کنون 800 نفر از خانم ها و آقایان داوطلب که در این دوره ها شرکت کرده اند موفق به دریافت کارت آتش نشان داوطلب شده اند اما در نظر داریم تیمی از بانوان و آقایانی که در این دوره های آموزشی موفق به کسب بیشترین نمره در آزمون ها و کلاسها شده اند، فعال شوند.

,

 

,

موسیوند اظهار داشت: 10 نفر از خانم ها و 10 نفر از آقایان داوطلب که تمایل به همکاری به آتش نشانی دارند انتخاب شده اند و دوره های آموزشی بیشتری برای آنها برگزار می شود تا با آمادگی کامل در صورت نیاز و حوادث بتوان از این نیروها استفاده کرد.

,

 

,

به گفته وی این افراد هیچگونه حقوق و مزایایی از آتش نشانی دریافت نمی کنند وبه صورت داوطلب با این سازمان همکاری خواهند داشت.

,

 

,

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد تصریح کرد: برای نخستین بار است که در بروجرد نیروهای داوطلب آتش نشان زن برای حوادث استفاده فعال می شوند و این تیم با فراگیری آموزش های لازم می توانند در شرایط مختلف و حوادث با آتش نشانی همکاری لازم را داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: برای نخستین بار تیمی از داوطلبان آتش نشان فعال می شوند که 10 نفر از بانوان و 10 نفر از آقایان در این تیم فعالیت دارند.