تخصص های مورد نیاز مدیریت شهری در دانشگاه ها نهفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل امروز در دیدار با حمید لطف الهیان شردار اردبیل استفاده از ظرفیت ها و گنجینه تخصصی اعضای هیات علمی دانشگاه جهت توسعه مدیریت شهری را متذکر شد و گفت:برای مدیریت شهری به تمامی تخصص ها نیاز هست و همه این تخصص ها در دانشگاه ها وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,
 
,

وی با بیان اینکه برای استفاده از این گنجینه علمی باید اولویت های مدیریت شهری مشخص شود،گفت: به این منظور ابتدا باید گروه های کاری تعریف شود.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه سخنان خود به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی کارآفرینی و فناوری است  و برای تحقق این امر تعامل جدی بین نهادها و سازمان ها به ویژه مدیریت شهری ایجاد شود.

,

شهردار اردبیل هم در این دیدار همکاری مدیریت شهری و دانشگاه را از جمله عوامل مهم در توسعه پایدار شهری عنوان کرد و گفت: اساتید جزء نخبگان جامعه به شمار می آیند و دانشجوها به عنوان ظرفیت های خلاق می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف  توسعه محور شهرداری اردبیل دارند.

,

وی از شهرداری به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی  نام برد و گفت: برای دستیابی به یک جامعه توسعه یافته نیاز به یک رویکرد انسان محور داریم که جامعه دانشگاهی در نیل به این مهم می تواند نقش سازنده ای ایفا کند.

,

انتهای پیام/

]
رییس دانشگاه آزاد در دیدار با شهردار اردبیل به نقش اعضای هیات علمی دانشگاه در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تخصص های مورد نیاز مدیریت شهری در دانشگاه ها نهفته است.