خاصیت انقلاب اسلامی کمک به محرومان است/ تسویه طلب باقی‌مانده گندم‌کاران مازندران در آینده نزدیک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، علی‌محمد شاعری در مراسم گازرسانی به روستاهای هزارجریب شرق مازندران با اشاره به محرومیت بالای منطقه هزارجریب شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه، اظهار کرد: اولویت‌بندی برای کمک به محرومان خاصیت انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: از ابتدا منطقه هزارجریب در چند موضوع آب، راه روستایی و گاز در اولویت‌های محوری قرار گرفتند و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت که از تیرماه سال گذشته شروع کار گازرسانی به مناطق هزارجریب شرق مازندران با هماهنگی ادارات و نهادهای مختلف انجام شد.

نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اقدامات در جریان برای آب‌رسانی به چندین روستای شرق مازندران در آینده نزدیک، خاطرنشان کرد: برای بیش از 70 کیلومتر راه روستایی مجوز گرفته شده و روستا به روستا کار در حال انجام است.

این مسئول، پیگیری و پشتیبانی را برای انجام کار ضروری برشمرد و اضافه کرد: سد گلورد 15 تا 20 سال در جریان بود اما در مدت حدود دو سال کار جهادی و پیگیری با تزریق اعتبار لازم به نتیجه رسید.

وی گفت: با تصویب بیش از 10 هزار میلیارد اعتبار برای اشتغال روستایی در مجلس که به زودی ابلاغ می‌شود، روستاها می‌توانند در زمینه تولید و اشتغال با رونق صنایع مختلف به کسب درآمد و ایجاد درآمد پایدار بپردازند.

شاعری با بیان پرداخت 60 درصد مبالغ گندم‌کاران در سراسر کشور، تصریح کرد: اما در مازندران 80 درصد هزینه‌ها پرداخت شده و با قول مسئولان دولت و وزارت جهاد کشاورزی به زودی 20 درصد باقی مانده نیز تسویه می‌شود.

وی افزود: در زمینه مشکلات مربوط به اراضی ملی و منابع طبیعی میان مردم و برخی دستگاه‌ها نیز مسئولان ادارات تلاش کنند طبق موارد قانونی و با هماهنگی لازم در اسرع وقت مشکلات مردم در این زمینه نیز حل شود.

این مسئول در پایان، کار برای مردم و رفع مشکلات آن‌ها را دغدغه مسئولان خواند و تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی جز خدمت آرزوی دیگری ندارد که امید می‌رود با تمام توان همه در این زمینه تلاش کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تسویه طلب گندم‌کاران مازندرانی در آینده نزدیک از اجرای 70 کیلومتر پروژه راه روستایی شرق مازندران خبر داد.