آخرین مهلت دانشجو معلمان برای شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به جشنواره دانشجوی نمونه کشوری گفت: دانشجو معلمان کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد می توانند تا 30 مهر 96برای شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری با مراجعه به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به بارگذاری مدارک و آثار خود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه را در راستای شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی، تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی و اخلاق حرفه ای و با اهداف افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی فرهنگی در بین دانشجومعلمان برشمرد.

,

جزئیات شرایط ثبت نام در جشنواره

,

علی نژاد با بیان اینکه دانشجو معلمان با داشتن حداقل معدل 16 برای کارشناسی و17 در مقطع کارشناسی ارشد می توانند در این جشنواره حضور داشته باشند تصریح کرد: همچنین علاوه بر حد نصاب معدل، دانشجویان کارشناسی می بایست چهار نیمسال و دانشجو معلمان کارشناسی ارشد دو نیمسال را در دانشگاه گذرانده باشند.

,

وی با اعلام مهلت ثبت نام جشنواره از ۱۵ مهر لغایت 30مهرماه، به ارسال بخشنامه شرکت در جشنواره در چهارم مهر برای استان ها اشاره و اظهار کرد: دانشجو معلمان باید حداکثر 60 امتیاز از100 امتیاز را کسب کرده باشند تا راهیابی آنان به مرحله ی کشوری مشخص شود.

,

معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه با بیان اینکه داوری جشنواره در چهار بخش آموزش، پژوهش، فرهنگی و شئونات دانشجویی انجام خواهد گرفت، اضافه کرد: داوری ها در دو مرحله انجام می پذیرد که بخش نخست آن با حضور هیئت داوری متشکل از تمام گروهها در دانشگاه فرهنگیان و مرحله دوم از سوی وزارت علوم و براساس آیین نامه مصوب صورت می گیرد.

,

علی نژاد تصریح کرد: بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی پیوسته، در رشته های علوم انسانی وعلوم پایه هرکدام 4 نفر و در رشته هنر 3 دانشجو معلم و نیز در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم انسانی، علوم پایه و هنر هرکدام3 نفر معرفی خواهند شد.

,

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به جوایز و تسهیلات در نظر گرفته شده برای جشنواره دانشجوی نمونه، گفت: مقرر شد  به تمامی دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره تقدیر نامه ای از طرف ریاست دانشگاه و یا معاونت دانشجویی اهدا شود.

, جشنواره دانشجوی نمونه,

وی اضافه کرد: همچنین کسانی که به مرحله پایانی راه یابند امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر بدون آزمون را خواهند داشت و دانشجویان می توانند بدون آزمون در دانشگاه مدنظر خودشان صرف نظر از تعهد به وزارت آموزش و پرورش با انجام شغل معلمی خود، ادامه تحصیل دهند.

,

معاون دانشجویی همچنین از بررسی و نظارت ارسال مطلوب آثار از سوی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: دانشگاه فرهنگیان نیز می تواند بارگذاری آثار را رصد کند و در صورت بروز مشکل و ناقص بودن مدارک به استان ها برای رفع مشکل اطلاع دهد، تا دانشجومعلمان بتوانند با مشکلات کمتر و برخورداری بهتر از این سامانه استفاده کنند.

,

وی از دانشجو معلمان خواست در فرصت باقیمانده از این امکان استفاده کرده و یادآور شد: با وجود فعالیت های مثبت دانشجو معلمان در چهار سال حضور در دانشگاه فرهنگیان و کسب تجربه به راحتی بتوانند در بخش دانشجوی نمونه ورود کنند.

,

 انتهای پیام/ط

]
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از مهلت دانشجو معلمان برای شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه کشوری تا ۳۰ مهر ماه خبر داد.