مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید با آن‌ها درنهایت احترام، عدالت و اخلاق رفتار کرد / اگر شهروندی از کارکنان شهرداری گلایه‌ای داشته باشد از آن نخواهیم گذشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه رمضان علی خسروی گفت: شهرداری نهادی خدمات رسان است و شما باید با مردم که ولی‌نعمت ما هستی درنهایت احترام، عدالت و اخلاق رفتار کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

, ,

وی سیاست تنبیه و تشویق را یکی از ارکان مهم مدیریتی دانست و افزود: اگر شهروندی از کارکنان شهرداری گلایه‌ای داشته باشد از آن نخواهیم گذشت، چراکه بر پایه آیات قرآن و آموزه‌های دینی که می‌فرماید: «بهترین شما نزد خداوند پرهیزکارترین شماست» و بهترین شما کسی است که در سایه قانون مداری کار مردم را بهتر انجام دهد.

,

خسروی خطاب به کارکنان شهرداری گالیکش گفت: امضاء و انشاء شما اعتبار بالایی دارد مراقب امضاء و انشاء خود باشید، مبادا امضا شما شهرداری و یا مردم را متضرر کند.

,

شهردار گالیکش اظهار داشت: باید به دنبال کاهش هزینه‌ها باشید چراکه عدم وجود نقدینگی عواقبش ابتدا گریبان کارمندان شهرداری را خواهد گرفت.

,

خسروی تأکید کرد: شهرداری تعطیلی ندارد و نهادی بحرانی است و کارکنان آن باید همیشه در دسترس باشند و هوشیار، این‌یک خصیصه برای تمام نیروهای شهرداری است.

,

وی به دانش‌افزایی کارکنان و کسب مهارت‌های لازم در جهت رشد و تعالی واحدهای شغلی کارکنان اشاره داشتند و همکاران را به تعامل و تلاش در سازندگی دعوت و تصریح کرد: از هرگونه شتاب‌زدگی و تک‌بعدی بودن و تک‌محوری عمل کردن اجتناب کنند و همیشه در حیطه شغلی خود به دنبال فرصت شناسی در جهت دورنمایی مطلوب برای سازمان و خودشان باشند.

,

به گفته خسروی آنچه که ممکن است گریبان گیر شهرداری باشد را روزمرگی عنوان کرد و برنامه محور بودن را راهکار حل این مشکل دانست.

,

, ,

رئیس شورای اسلامی شهر گالیکش نیز در این جلسه گفت: برای خدمت آمده‌ایم و در این امر موفق نمی‌شویم مگر اینکه شما در کنار ما باشید پابه‌پای ما و همراه ما باشید.

,

برات آشور فارسیانی افزود: از ابتدای ورودمان دست یاری به سمت شما دراز کرده‌ایم و یاری می‌طلبیم که در این مسئولیتی که مردم به عهده ما نهاده‌اند بتوانیم موفق باشیم چراکه مردم ریزبینانه ما را رصد و قضاوت می‌کنند، باشد که در این امر سربلند باشیم.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
شهردار گالیکش در اولین حضور خود در جلسه شورای اداری شهرداری گالیکش در جمع کارکنان این اداره به رعایت اصل عدالت، اخلاق محوری و تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد.