آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نی ریز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ شهباز صداقت رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نی ریز جهت نیمسال اول 96 از تاریخ 29 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش و با مراجعه حضوری به دانشگاه امکان پذیر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

وی افزود: کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.

,


صداقت خاطر نشان شد: کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

,
,

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نی ریزعنوان داشت: ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با شماره‌ تماس 53828791 الی 93 در میان بگذارند و یا به ساختمان اداری دانشگاه واقع در میدان فضل مراجعه فرمایند.

,

وی در پایان خاطر نشان شد: با توجه به شروع کلاسها از نیمسال جاری و ظرفیت محدود در برخی رشته های پر طرفدار، متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

]
رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت این دانشگاه خبرداد.