اشتغال‌زایی 630 نفر در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی در شهرستان فارسان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان فارسان که با حضور مسئولین برگزار شد مباحث مربوط به تولید و اشتغال جوانان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این جلسه در خصوص مشاغل خانگی مباحثی را موردبررسی قراردادیم با توجه به اعتبار 3 میلیارد و 150 میلیون تومان جهت مشاغل خانگی امیدواریم هرچه زودتر در رفع بیکاری تعدادی از جوانان با این اعتبار قدمی را برداریم.

وی خاطرنشان کرد: بااعتبار پیش‌بینی‌شده حدود 6 دستگاه و بانک عامل مقرر گردید نسبت به تشکیل پرونده وجوب این اعتبار تخصیص داده‌شده جهت اشتغال 630 نفر در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی، صنعت و گردشگری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: الویت بندی و رتبه بندی طرحهای موجود و قابل اجرا در سطح شهرستان ، شناسائی متقاضیان و افراد توانمند روستا ، رفع مشکلات موجود وکم کردن بروکراسی در فرایند صدور مجوزها وتصویب طرحها ومهمترین آن بازاریابی مناسب برای حمایت و هدایت از کار و سرمایه و کاهش دغدغه های صورت بگیرید.

وی با اشاره به اینکه برای تربیت نیروی انسانی ماهر بیش از گذشته به آموزش تخصصی نیاز داریم، اظهار کرد: آموزش جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان سبب ایجاد امید در جامعه و خانواده‌ها خواهد شد که انتظار می‌رود این امر بیش از گذشته مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار ,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرماندار شهرستان فارسان از سه میلیارد صد پنجاه میلیون تومان اعتبار در مشاغل خانگی جهت اشتغال‌زایی 630 نفر در بخش‌های مختلف مشاغل خانگی، صنعت و گردشگری خبر داد.