توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذا در میان زائرین اربعین حسینی توسط موکب مردم سریش آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حجت الاسلام محرم بیابانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ایام منتهی به اربعین امسال، این موکب همچنین امکان لازم برای اسکان پنج هزار نفر را در کربلای معلی فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با بیان اینکه برای راحتی حال زائران اربعین حسینی 2 هزار و 500 عدد تشک و چهار هزار عدد پتو تهیه شده است، افزود: پیش بینی می شود اربعین امسال سه هزار نفر از مردم سریش آباد و 100 خادم اهل بیت به کربلای معلی مشرف شوند.

,

حجت الاسلام بیابانی با اشاره به اینکه در کربلا معلی 2 پزشک داوطلب و داروی رایگان نیز در موکب عزاداران شهر سریش آباد خدمات رسانی می کنند، یادآور شد: پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این موکب از 10 تا 20 آبان انجام می شود.

,

رئیس هیات موکب عزاداران زائران اربعین حسینی شهر سریش آباد اضافه کرد: هفت هزار متر زمین در مجاور حرم در کربلای معلی برای استقرار این موکب در نظر گرفته شده و مردم محب اهل بیت (ع) سریش آباد با کمک های خود، این موکب را در خدمت رسانی به زائرین یاری می کنند.

,

به گفته وی، عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) بی نظیر است و مردم به هر نحوی می خواهند ارادت خود را به ساحت مقدس سید الشهدا (ع) نشان دهند.​ 

,

انتهای خبر/

]
امام جمعه سریش آباد از توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذا در میان زائرین اربعین حسینی توسط موکب مردم سریش آباد خبرداد.