توزیع بیش از 200 بسته فرهنگی بین دانش آموزان نیازمند در رشتخوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار  چهل ماه نیوز، با اشاره به برنامه محرومیت زدایی در این شهرستان گفت: بیش از ۲۰۰ بسته فرهنگی لوازم التحریر شامل، کیف، دفتر، مداد و لوازم جانبی تحصیلی با پیگیری گروه‌های جهادی بسیج و با همکاری بسیج سازندگی این ناحیه دربین دان شآموزان نیازمند در مناطق محروم شهرستان رشتخوار توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

یعقوبیان با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته توزیع شده یکصد هزار ریال بوده است، اظهار داشت: تهیه این بسته‌های فرهنگی در راستای محرومیت زدایی و با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند شهرستان با تلاش گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار با تاکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در این شهرستان، همچنان ادامه خواهد داشت اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج در سطح شهرستان از ابتدای سال تا کنون در زمینه‌ها مختلف، آموزشی، فرهنگی، تحصیلی، عمرانی و غیره فعالیت داشته و همچنان در تلاش جهت خدمت رسانی به محرومان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار از توزیع بیش از 200 بسته فرهنگی دانش آموزی به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بین دانش آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد.