کشف 10 تن برنج خارجی قاچاق در قرچک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ هادی ثمره جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالاهای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک انبار یک هایپر مارکت که محل دپوی برنج خارجی قاچاق بود را شناسایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛ , قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی گفت: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی به‌عمل آمده از این انبار  10 تن برنج خارجی قاچاق را کشف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برنج مکشوفه فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده کالای مکشوفه توقیف و یک نفر متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

وی افزود: کشف و جمع آوری کالاهای قاچاق از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران است و در این رابطه تمرکز بیشتر خود را بر روی این‌گونه کالاها قرار داده و این موضوع را با ظرافت و حساسیت بیشتری دنبال می‌کنیم.

,

ثمره با تاکید بر تلاش ماموران پلیس این استان در راستای مبارزه با کالای قاچاق، بیان داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس کشفیات کالاهای قاچاق افزایش چشمگیری را داشته است.

,

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و بیان کرد: تمام انسان‌های مؤمن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق برخواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

, جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران,

انتهای پیام/ م

]
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 10 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در شهرستان قرچک خبر داد.