رضا قدیری سرپرست دانشگاه آزاد انار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از انارما ، طی حکمی از سوی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور  رضا قدیری به سمت سرپرست دانشگاه آزاد واحد انار منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انارما,

رضا قدیری پیش از این نیز در مقطعی ریاست دانشگاه آزاد انار را نیز بر عهده داشته است.

,

دکتر پورنامدار رئیس اسبق دانشگاه آزاد انار در گفت و گویی کوتاه با انارما ضمن تایید این خبر گفت: تغییرات همگانی است و دانشگاه آزاد انار هم از این قاعده مستثنا نیست.

,

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر قدیری گفت: در این مدتی که در خدمت دانشجویان دانشگاه آزاد انار بودم همواره تلاشم در راه پویایی و پیشرفت سطح علمی دانشگاه آزاد انار بوده است.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد مسئولیت دیگری به وی پیشنهاد شده است یا خیر خاطرنشان کرد: تاکنون مسئولیتی اتخاذ نشده اما ترجیح میدهم در آینده وقت خود را بیشتر برای کارهای تحقیقاتی و استراحت بگذرانم .

,

لازم بذکر است فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر واحد انار سرپرستان واحدهای سیرجان و اقلید را منصوب کرد.

,

در متن این حکم آمده است:

,

بسمه التعالی

,

«برادر گرامی جناب آقای دکتر رضا قدیری اناری»

,

با اهدای سلام و تحیات

,

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار منصوب می‌شوید.

,

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

,

رهبر در نامه‌ای جداگانه هم از زحمات و تلاش‌های دکتر محسن‌پور نامداری در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/م

]
طی حکمی از سوی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور رضا قدیری به سمت سرپرست دانشگاه آزاد واحد انار منصوب شد