برگزاری همایش‌ «جهان بدون ترور» در اراک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جانباز، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: همایش‌ «جهان بدون ترور» با حضور علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اوایل آبان ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی اراک برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

جانباز اظهار کرد: در دو سال گذشته دو همایش «جهان بدون آمریکا» و «جهان بدون اسرائیل» را برگزار کرده ایم و امسال همایش «جهان بدون ترور» را برگزار خواهیم کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه پدیده تروریسم قدمت طولانی در جامعه بشری دارد ادامه داد: با پیشرفت‌های تکنولوژی که در سال های اخیر صورت گرفته است روش‌های تروریسم هم به روز شده است به طوری که امروزه موضوع تروریسم زیستی، کشاورزی، محیط زیستی، اقتصادی، رسانه‌ای و ... مطرح است.

,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفتمان‌سازی برای ایمن‌سازی و اصلاح ساختارهای آسیب‌پذیر در برابر تهدیدات و پدیده شوم تروریسم در بین جوانان و نوجوانان را از اهداف برگزاری همایش عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفت: همایش‌ «جهان بدون ترور» با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، اوایل آبان ماه در اراک برگزار می شود.