تمهیدات امنیتی در ایام اربعین در سرپلذهاب فراهم شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با بازی دراز،  با اشاره به تامین امنیت منطقه ای در ایام اربعین حسینی درشهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: با توجه به اینکه سرپل ذهاب یکی از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه به شمار می رود و همچنین یکی از مسیرهای اصلی تردد زائرین حسین محسوب می شود امنیت منطقه ای بصورت صددرصد فراهم است و ننیروی انتظامی برای ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین آمادگی کامل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی اهتمام ناجا برای تامین امنیت، تسریع و تسهیل ارائه خدمات انتظامی به زواراربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمهیدات وسیع برای این ماموریت بزرگ در نظر گرفته شده است و این مأموریت اربعین، افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: انتظامی این شهرستان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمامی ظرفیت ها، امنیت را در مسیرهای تردد و موکب های سطح حوزه استحفاظی را برقرار خواهد کرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و تامین امنیت در ایام اربعین تعداد گشت های انتظامی در سطح شهرستان افزایش پیدا خواهند کرد.

,

 

,

یاری در پایان گفت: زائران اربعین ضمن رعایت هوشیاری کامل، موارد مشکوک را در راستای همکاری مستمر با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی، به فوریت با ماموران انتظامی مستقر در مسیر و یا شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب از فراهم شدن تمهیدات امنیتی لازم در ایام اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت:کارکنان این یگان برای تامین امنیت و خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع)، آمادگی کامل دارند.