900 نفر از مردم درگز در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی محمودی در گفت‌وگو با درگزخبر گفت: مردم درگز هم مانند سایر مسلمانان قصد زیارت مرقد مطهر امام حسین(ع) در روز اربعین با پای پیاده را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

 

,

وی با اشاره به جلسه هماهنگی که با حضور کلیه مسئولین مرتبط در دفتر امام‌جمعه محترم تشکیل شد، افزود: 900 نفر از مردم خداجوی درگز به ندای حل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه‌السلام پاسخ داده و با پای پیاده در قالب هفت کاروان از تاریخ پنجم آبان ماه به سمت مرز چزابه حرکت خواهند کرد.

,

 

,

رئیس تبلیغات اسلامی درگز گفت: موکب درگزی‌ها از مورخه 8 آبان ماه در کاظمین شروع به کار خواهد کرد و قرار است 15 روز و روزانه از 3000 نفر در دو وعده غذایی صبحانه و نهار پذیرایی نماید.

,

 

,

وی با اشاره به اهمیت کمک‌های مردمی در باشکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی (ع) گفت: برآورد هزینه تقریبی بالغ‌بر 30 میلیون تومان است که انتظار می‌رود مردم ولایت مدار و خیرین محترم با حضور در دفتر عتبات عالیات کمک‌های خود را اعطا کنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به جنایت‌های گروهای تکفیری در منطقه گفت: مسئولین کاروان‌ها نسبت به مسائل امنیتی به‌ویژه بیوتروریسم توجیه شده‌اند و استفاده از مواد غذایی موکب‌ها فقط با هماهنگی نماینده معرفی‌شده از سازمان تبلیغات مجاز است.

,

 

,

حجت‌الاسلام محمودی بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات سنوات گذشته را ضروری خواند و افزود: کار برای دین، امام حسین (ع) و شهدا رنگ و بوی مادی ندارد و آنچه در این راه انجام می‌گیرد برای خداست.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به همه مردم تعلق دارد و باید با انجام اقدامات مناسب کاری کنیم که زمینه حضور تمامی مردم در این عرصه فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس تبلیغات اسلامی درگز از حضور 900 نفر از مردم درگز در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این جمعیت در قالب هفت کاروان از تاریخ پنجم آبان ماه به سمت مرز چزابه حرکت خواهند کرد.