همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی با هدف توسعه نشاط اجتماعی و سلامت همگانی در بین آحاد مختلف جامعه، به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای درسن آباد و اداره ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر در بوستان مروارید درسن آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

این مراسم با حضور مهندس جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ،کلهر رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک واعضاء شورای بخش ،دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مختلف بخش ، صادقی و عبداللهی روسای ادارات ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر و عموم مردم با شکوه خاصی در روستای درسن آباد برگزار گردید.

,

جانعلی معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری هدف از برگزاری همایش را افزایش نشاط عمومی، توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی و تشویق مردم به تحرک و ورزش دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم همایش پیاده روی را بیشتر برگزار کنیم تا مردم به ضرورت ورزش و لزوم تداوم آن پی ببرند، زیرا ورزش سبب نشاط و سلامتی می‌شود.

,

در پایان این پیاده‌روی به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی داده شد.

,

نکته قابل توجه این همایش حضور پرشور مردم و اهمیت ورزش در بین مسئولین بخش بود.

,

انتهای پیام/

]
همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی با هدف توسعه نشاط اجتماعی و سلامت همگانی در بین آحاد مختلف جامعه، به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای درسن آباد و اداره ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر در بوستان مروارید درسن آباد برگزار شد.