گلستان آمادگی آن را دارد که تجربیات خود را به طرف قزاق انتقال دهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "ارازجان شمالی" نایب رییس اتاق گرگان در همایش مشترک همکاری های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری گلستان _ قیزیل اوردا قزاقستان گفت: اهداف مشترک دو استان راهکار مطلوبی در رشد مراودات و تجارت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی اظهار داشت: مطمئنا این اشتراکات اهداف و دید باز حاکمیتی، تجار را در رسیدن به افزایش کمک خواهد کرد.

,

"شمالی" با بیان این مطلب که گلستان و قیزیل اوردا با داشته هایشان می توانند مکمل هم باشند، افزود: اتاق گرگان با داشتن کمیسیون های توانمند خود آمادگی ارائه تجربیات به طرف قزاق می باشد.

,

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: در اتاق گرگان میزی برای تجار "قیزیل اوردا" قزاقستان اختصاص خواهیم داد و انتظار داریم در مقابل آن استان نیز این اقدام را انجام دهد.

,

وی افزود: امیدواریم با همکاری ها نسبت به صدور روادید تسهیل انجام شود و در همین راستا نیز، تفاهم نامه های زیادی امضا شده است لذا تفاهم نامه ای که امروز امضا خواهد شد بسیار کاربردی می باشد.

,

"شمالی" در پایان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: امیدواریم تفاهم نامه های منعقد شده روزنه ای به سوی افزایش مراودات تجاری باشد.

,

گفتنی است، هیات تجاری قزاقستان امروز به استان مازندران سفر خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که امیدواریم تفاهم نامه های امضا شده بین این دو استان؛ هر چه زودتر عملیاتی شود، افزود: اتاق گرگان با داشتن کمیسیون های توانمند خود آمادگی ارائه تجربیات به طرف قزاق می باشد.