مرکز تخصصی فوتبال بانوان شهرستان اصفهان راه اندازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر جعفری، در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، در رابطه با فوتبال بانوان در شرق اصفهان گفت: هیات فوتبال شهرستان اصفهان در همه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود به امر ورزش  بانوان نگاه ویژه داشته و برای پیشرفت ورزش بانوان مصمم تر از همیشه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

جعفری ادامه داد: خوشبختانه با نگاه ویژه  ریاست هیات فوتبال شهرستان به فوتبال بانوان توانسته ایم گام های موثری برداشته و در بسیاری از بخش ها و شهر ها اینک بانوان پیشتاز هستند.

,

وی افزود: با حمایت های هیات فوتبال شهرستان اصفهان از بانوان، آن ها توانستند کمبود ها و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را به یک سکوی پرش تبدیل و امروز  وضعیت و جایگاه بسیار قابل قبولی در فوتبال  را به خود اختصاص  دهند.

,

دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان، با اشاره به این که  در بخش داوری در  بانوان،  هیات شهرستان خودکفا شده است؛ تصریح کرد: گروه های داوری بانوان هیات فوتبال شهرستان  بسیاری از  مسابقات مطرح کشوری و استانی را قضاوت و  در آن نمره قبولی کسب کرده است.

,

جعفری حضور بانوان شهرستان در مسابقات مطرح کشوری و استانی را دستاوردی دیگر برشمرد و خاطر نشان کرد: راه اندازی مرکز تخصصی فوتبال بانوان شهرستان اصفهان نیز یکی از خدمات بزرگ هیات فوتبال شهرستان در بخش بانوان است.

,

انتهای پیام/

]
دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان از راه اندازی مرکز تخصصی بانوان شهرستان اصفهان خبر داد.