مشارکت گسترده مردم بندرترکمن در کمک رسانی به مسلمانان میانمار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، مهدی جعفری در این دیدار با اشاره به وضعیت وخیم و رنج و آلام صدها هزار نفر از مردم مسلمان و بی گناه میانماری در اردوگاهها خواستار مشارکت گسترده مردم شهرستانهای بندرترکمن ، گمیشان و مناطق تابعه در کمک رسانی به این آوارگان‌ شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی‌ با بیان اینکه جمعیت هلال احمر برحسب وظیفه ذاتی و اهداف بشردوستانه همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری تمام توان و امکانات خود را با استفاده از کمکهای مردمی به کار خواهد بست خاطر نشان کرد: به منظور کمک رسانی در تامین اقلام غذایی ،زیستی،امدادی و بهداشتی مورد نیاز آوارگان روهینگیا،جمعیت هلال احمر به مدت یک هفته در میعادگاههای نمازجمعه‌ و میادین اصلی آماده دریافت کمکهای نقدی همشهریان است.

,

رئیس هلال احمربندرترکمن در پایان تاکید کرد:به منظور قدردانی بابت همکاری ائمه جمعه در جمع آوری کمکهای نقدی مردم برای کمک به مسلمانان میانمار، دیدار با دیگر امامان جمعه منطقه بندرترکمن ،گمیشان و روستاهای تابعه در دستور کار قرار دارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
رئیس هلال احمر بندرترکمن با حضور درمحل کار امامان جمعه اهل سنت بندرترکمن و امام جمعه روستای نیازآباد از همکاری آنان در اجرای جمع آوری کمک برای مسلمانان میانمار قدردانی کرد.